Myynnin ja asiakasmäärien kasvu
Brändäys, mielikuvien luominen ja tuotelanseeraukset. Ne ovat ulkomainonnan vahvuuksia. Mutta älä unohda, että ulkomainonta kirittää myös myyntiä. Taktinen ulkomainonta muistuttaa tuotteesta ja sen eduista ostospaikkojen tuntumassa ja kauppakeskuksissa.
Kohdentamalla ulkomainonnan oikein ja käyttämällä digimainonnan vahvuuksia ulkona, brändisi puhuttelee asiakkaita juuri niillä hetkillä, kun he ovat otollisessa ympäristössä.
Jos sinulla on kulutus- tai päivittäistavarabrändi, olet varmasti harkinnut ulkomainontaa. Syy on selvä: yhä useampi meistä suomalaisista asuu kaupungeissa ja samalla kodin ulkopuolella vietetty aika kasvaa.
Ulkomainonta toimii taktisena mediana siellä missä ihmiset liikkuvat ja kokoontuvat. Se aktivoi ja ohjaa asiakkaita myymälöiden läheisyydessä kaduilla ja kauppakeskuksissa. Uudelle tuotteelle rakennat ulkona nopeasti brändiä ja ohjaat asiakkaat vaikka verkkoon.
Suunnittele ja toteuta ulkomainoskampanja
asiantuntijamme
avustuksella.
Ota yhteyttä
0207 758 360
sales@jcdecaux.fi
Voit myös jättää yhteydenottopyynnön lomakkeella »
Tutustu toteutettuihin kampanjoihin
Ensimmäinen ulkomainoskampanja polkaisi Lazer-pyöräilykypärien myyntiin vauhtia
Ulkomainonta toi kävijöitä verkkokaupalle – Rags pukee oululaiset
HaeTUIn loma -kampanja siivitti TUIn kesälomamyynnin ennätykseen
Olympiapäivä lanseerattiin kesällä ulkomainonnalla – Veti stadionin täyteen
Kalevala Koru lanseerasi uuden palvelukonseptin digitaalisella ulkomainonnalla
Lue lisää aiheesta
JCDecaux'n Retail-mediaympäristö: tehokas vaikuttaminen ostopolulla
JCDecaux'n Retail-mediaratkaisut - varmista brändisi näkyvyys kuluttajan ostopolulla
Miten mainonta vaikuttaa käyttötavaraostoksiin? Otimme selvää ostopolusta
Selvitimme ruokaostosten ostopolun – missä mainonta huomataan?
Jääkiekon MM-kisat Tampereella - näy siellä missä kisakansa liikkuu ja juhlii