![BioLuvil_teippaus_01_2023_rautatientori_5062_0-2](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/BioLuvil_teippaus_01_2023_rautatientori_5062_0-2.jpg?width=700&height=400&name=BioLuvil_teippaus_01_2023_rautatientori_5062_0-2.jpg)
Myynnin ja asiakasmäärien kasvu
![stationlight_kamppi_LYKO](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/stationlight_kamppi_LYKO.jpg?width=1000&height=750&name=stationlight_kamppi_LYKO.jpg)
Brändäys, mielikuvien luominen ja tuotelanseeraukset. Ne ovat ulkomainonnan vahvuuksia. Mutta älä unohda, että ulkomainonta kirittää myös myyntiä. Taktinen ulkomainonta muistuttaa tuotteesta ja sen eduista ostospaikkojen tuntumassa ja kauppakeskuksissa.
Kohdentamalla ulkomainonnan oikein ja käyttämällä digimainonnan vahvuuksia ulkona, brändisi puhuttelee asiakkaita juuri niillä hetkillä, kun he ovat otollisessa ympäristössä.
Jos sinulla on kulutus- tai päivittäistavarabrändi, olet varmasti harkinnut ulkomainontaa. Syy on selvä: yhä useampi meistä suomalaisista asuu kaupungeissa ja samalla kodin ulkopuolella vietetty aika kasvaa.
Ulkomainonta toimii taktisena mediana siellä missä ihmiset liikkuvat ja kokoontuvat. Se aktivoi ja ohjaa asiakkaita myymälöiden läheisyydessä kaduilla ja kauppakeskuksissa. Uudelle tuotteelle rakennat ulkona nopeasti brändiä ja ohjaat asiakkaat vaikka verkkoon.
Suunnittele ja toteuta ulkomainoskampanja
asiantuntijamme
avustuksella.
Ota yhteyttä
0207 758 360
sales@jcdecaux.fi
Voit myös jättää yhteydenottopyynnön lomakkeella »
Tutustu toteutettuihin kampanjoihin
![Ensimmäinen ulkomainoskampanja polkaisi Lazer-pyöräilykypärien myyntiin vauhtia](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/lataus.jpeg?width=800&name=lataus.jpeg)
Ensimmäinen ulkomainoskampanja polkaisi Lazer-pyöräilykypärien myyntiin vauhtia
![Ulkomainonta toi kävijöitä verkkokaupalle – Rags pukee oululaiset](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/Imported_Blog_Media/digi_oulu_poc_vk14_2.jpg?width=800&name=digi_oulu_poc_vk14_2.jpg)
Ulkomainonta toi kävijöitä verkkokaupalle – Rags pukee oululaiset
![HaeTUIn loma -kampanja siivitti TUIn kesälomamyynnin ennätykseen](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/image_2d5231f8-1804-4d8c-8936-d3016eaa7e1c_1.jpg?width=800&name=image_2d5231f8-1804-4d8c-8936-d3016eaa7e1c_1.jpg)
HaeTUIn loma -kampanja siivitti TUIn kesälomamyynnin ennätykseen
![Olympiapäivä lanseerattiin kesällä ulkomainonnalla – Veti stadionin täyteen](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/Helsinki%20abri_syksy_03.psd.jpg?width=800&name=Helsinki%20abri_syksy_03.psd.jpg)
Olympiapäivä lanseerattiin kesällä ulkomainonnalla – Veti stadionin täyteen
![Kalevala Koru lanseerasi uuden palvelukonseptin digitaalisella ulkomainonnalla](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxfi/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2022-12/Kalevala-Koru-2022.jpg?VersionId=gh8X337NhaFHHOTQbqKnQJ8C6yh2IDdY&itok=lJM_DA-P)
Kalevala Koru lanseerasi uuden palvelukonseptin digitaalisella ulkomainonnalla
Lue lisää aiheesta
![Miten mainonta vaikuttaa käyttötavaraostoksiin? Otimme selvää ostopolusta](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/0X7A4486-1.jpg?width=800&name=0X7A4486-1.jpg)
Miten mainonta vaikuttaa käyttötavaraostoksiin? Otimme selvää ostopolusta
![Selvitimme ruokaostosten ostopolun – missä mainonta huomataan?](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/Leppavaara_Pos_Cittari_Prisma.jpg?width=800&name=Leppavaara_Pos_Cittari_Prisma.jpg)
Selvitimme ruokaostosten ostopolun – missä mainonta huomataan?
![Jääkiekon MM-kisat Tampereella - näy siellä missä kisakansa liikkuu ja juhlii](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/Imported_Blog_Media/keskustori_we_tre_Tampereen%20Keskustorin%20bussipys%C3%A4kki.jpg?width=800&name=keskustori_we_tre_Tampereen%20Keskustorin%20bussipys%C3%A4kki.jpg)
Jääkiekon MM-kisat Tampereella - näy siellä missä kisakansa liikkuu ja juhlii
![Kuluttajat ovat palanneet joukkoliikenteeseen - metron nousijamäärissä tehtiin ennätyksiä](https://www.jcdecaux.fi/hs-fs/hubfs/BioLuvil_teippaus_01_2023_rautatientori_5062_0-2.jpg?width=800&name=BioLuvil_teippaus_01_2023_rautatientori_5062_0-2.jpg)