Siirry suoraan sisältöön
BioLuvil_teippaus_01_2023_rautatientori_5062_0-2

Myynnin ja asiakasmäärien kasvu

Kuluttajan ostopolulle ja kulkuväylille oikein sijoitettu ulkomainonta kasvattaa myyntiä ja ohjaa ostamaan sekä kivijalasta että verkosta

stationlight_kamppi_LYKO

Brändäys, mielikuvien luominen ja tuotelanseeraukset. Ne ovat ulkomainonnan vahvuuksia. Mutta älä unohda, että ulkomainonta kirittää myös myyntiä. Taktinen ulkomainonta muistuttaa tuotteesta ja sen eduista ostospaikkojen tuntumassa ja kauppakeskuksissa.

Kohdentamalla ulkomainonnan oikein ja käyttämällä digimainonnan vahvuuksia ulkona, brändisi puhuttelee asiakkaita juuri niillä hetkillä, kun he ovat otollisessa ympäristössä.

Jos sinulla on kulutus- tai päivittäistavarabrändi, olet varmasti harkinnut ulkomainontaa. Syy on selvä: yhä useampi meistä suomalaisista asuu kaupungeissa ja samalla kodin ulkopuolella vietetty aika kasvaa.

Ulkomainonta toimii taktisena mediana siellä missä ihmiset liikkuvat ja kokoontuvat. Se aktivoi ja ohjaa asiakkaita myymälöiden läheisyydessä kaduilla ja kauppakeskuksissa. Uudelle tuotteelle rakennat ulkona nopeasti brändiä ja ohjaat asiakkaat vaikka verkkoon.

Suunnittele ja toteuta ulkomainoskampanja
asiantuntijamme
avustuksella.

Tutustu toteutettuihin kampanjoihin

Lue lisää aiheesta

Suunnittele ja toteuta ulkomainoskampanja
asiantuntijamme avustuksella.
Jätä yhteydenottopyyntö!