Siirry suoraan sisältöön

Ladattavat oppaat


placeholder

Ulkomainonnan ohjelmallinen ostaminen- playbook

Lukusuositukset


kokoteipattu_ratikka_tise_vk21_1

Miksi mainostaa ulkona?

Ulkomainonnan avulla tuote tai brändi saadaan nopeasti ihmisten tietoisuuteen. Samalla ulkomainonnalla on visuaalista voimaa ja se aktivoi kuluttajia ohjaamalla myymälään tai vaikkapa verkkosivuille.

digi_hakaniemi_cocacola_ohjelmallinen_vk50_3_pink

Ohjelmallinen ostaminen

Niiden näyttöjen lisäksi, joita useimmat meistä kantavat taskuissaan, on myös näyttöjä, joita suomalainen kuluttaja näkee päivittäin liikkuessaan kodin ulkopuolella. 

DOOH impressio, ulkomainonnan uusi valuutta

Tutustu DOOH impressioon

DOOH impressio korvasi OTC:n digitaalisen ulkomainonnan tunnuslukuna – mikä muuttui?

Ulkomainonta ja data

Ulkomainonta maailmalla