Siirry suoraan sisältöön
OHITTAMATON MEDIA
 

Kuluttajat katsovat matkapuhelimia tuntikausia joka päivä. Ei ihme, että mainostajien välinen kilpailu brändin pääsystä mobiilinäytöille on kiristynyt, kun CPM-hinnat ovat nousussa ja vaativat jatkuvaa optimointia pysyäkseen kilpailussa.

Niiden näyttöjen lisäksi, joita useimmat meistä kantavat taskuissaan, on myös näyttöjä, joita suomalainen kuluttaja näkee päivittäin liikkuessaan kodin ulkopuolella. Näissä näytöissä ei ole AdBlockia, ne ponnahtaa silmille aina ohitettaessa ja ne ovat lähes aina päällä.

Digitaalinen out of home (DOOH) -näyttö tavoittaa 24/7, aina vilkkaimmilla alueilla useissa kymmenissä kaupungeissa ympäri Suomen. Ja nykyisin nämä näytöt ovat ostettavissa ohjelmallisesti saman alustan kautta kuin kaikki muutkin online-mainoksesi.

Joten miksi sinun pitäisi lisätä ohjelmallinen DOOH mediavalikoimaasi?

 

1. HELPPOKÄYTTÖISYYS

DOOH-ostaminen ei saa enää olla hankalaa edestakaisin lähettämistä ja soittamista julkaisijan ja mainostajien välillä.

Ohjelmallinen DOOH-kampanja voidaan määrittää niinkin lyhyessä ajassa kuin yhdessä päivässä ja halutessasi se pysyy "aina päällä" – joten voit ostaa toivomasi määrän impressioita milloin tahansa DSP:ltäsi.

95 % JCDecaux’n kapasiteetin digitaalisista näytöistä on 9:16-muodossa, joten tämän välineen mainosten hallinta on vieläkin helpompaa.

 

2. TEHOKKUUS

"Aina päällä" -diileillä, kampanjoiden hallinta on täysin sinun käsissäsi: nopeat kampanjalähdöt, viikonlopputarjoukset, rajoitetun ajan tarjoukset ja hyperpaikalliset tapahtumat ovat käytettävissä välittömästi.

Lisää älykkäitä kohdennusmahdollisuuksia ja demografisia yleisöjä, niin voit optimoida mainosostoksesi toistettavaksi vain silloin, kun se on perusteltua ja osuvinta. Tämä puolestaan vähentää kustannuksia.

 

3. LUOVUUS

Samat älykkäät diilit, jotka mahdollistavat mainoskulutuksen optimoinnin, voivat muuttaa kampanjasi kokemukseksi, joka erottuu joukosta. Esimerkiksi yksinkertainen sääkohdennus. Norwegian julkaisi sateisina päivinä Helsingissä mainoksia, jotka muistuttivat suomalaisia aurinkoisemmista paikoista sekä näiden kohteiden parhaista lentotarjouksista.

Lisää tähän vielä enemmän älykkäitä kohdennusmahdollisuuksia, niin kampanjoistasi tulee jännittävä osa kohderyhmäsi päivää.

Kaiken kaikkiaan ohjelmallinen DOOH on tehokas kanava osaksi mediavalikoimaasi: kuluttajat ovat noin 17 % todennäköisemmin tekemisissä mobiilimainoksen kanssa, jos he näkivät OOH-mainoksen etukäteen.

Ja jos mietit, miten aloittaa ohjelmallinen ulkomainonta (PrDOOH) - Me olemme täällä juuri sinua varten. 

 

Lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä