Siirry suoraan sisältöön

Kesällä koko Suomi on ulkona. Anna brändisi loistaa kilpaa kesäauringon kanssa kaupunkien parhaimmilla paikoilla juuri siellä, missä ihmiset liikkuvat.

Hyödynnä kesäetumme* -20 %. Suunnitellaan brändillesi inspiroiva kokonaisuus, jolla tavoitat ja ilahdutat yleisösi. Kesäetu on voimassa kampanjoihin, jotka ajoittuvat viikoille 25-32. 

Etu pitää sisällään JCDecaux'n klassiset sekä digitaaliset ratkaisut, mutta ei koske erikoisteippauksia, Innovate-toteutuksia eikä kokoteipattuja liikennevälineitä.

Kesän lomakuukausina työmatkoihin liittyvä liikkuminen vähenee ja suomalaiset siirtyvät ulkoilemaan ympäristöihin, joissa vietetään vapaa-aikaa. Suurimpien kaupunkien keskustat, torit, puistot, ranta-alueet ja kesäterassit vetävät yleisöä puoleensa, joissa voidaan nauttia rauhassa kesäpäivistä. 

Kesäpäivä Havis Amanda patsaan ympäristössä.

Ulkomainonnalla tavoitat yleisösi tehokkaasti myös kesällä

Erilaiset kesätapahtumat voivat kerätä yksittäisinä päivinä kaupunkien keskustoihin tavanomaista enemmän ihmisiä.

Kesällä ulkona liikutaan myöhempään kuin muina vuodenaikoina, minkä vuoksi digitaalisen ulkomainonnan iltakohdennukset ovat tehokkaita. Vaikka metroasemilla voi kesäkuukausina olla vähemmän työmatkalaisia, tavoitetaan iltaisin klo 18-24 välisenä aikana suhteellisesti enemmän ihmisiä kuin normaalisti.

Mainosjuliste kesäisellä kävelykadulla Kuopiossa.

Kesäkaupungit sykkivät elämää

Kesäkuukausina JCDecaux’n vaikuttavat mainospinnat tavoittavat Helsingin keskustan vilkkaimmissa paikoissa jopa enemmän yleisöä, kuin vuoden keskimääräisenä päivänä.
 
JCDecaux’n laadukkaat mainospinnat tarjoavat brändillesi ylivoimaista näkyvyyttä. Esimerkiksi Tampereen Ratinan liepeillä ja ydinkeskustassa liikkuu kesällä +7 % enemmän ihmisiä vuoden keskimääräiseen päivään verrattuna.
 
Pienemmissä kaupungeissa turistit ja lomalaiset herättävät kaupunkikeskustat eloon! Muun muassa Lappeenrannassa, Kuopiossa, Mikkelissä, Joensuussa, Hämeenlinnassa ja Porissa yleisöä on kesäkuukausina liikkeellä absoluuttisesti eniten kaikista kuukausista. (Lähde: Telia Crowd Insights, viikot 25-31/2023).
 
Mainosjuliste kesäkadulla Oulussa.
 

Kesäkaupunkien parhaat ulkomainospaikat varataan nyt!

Osta digimainontaa digisuunnittelutyökalua hyödyntäen tai ota yhteyttä suoraan myyntiimme: sales@jcdecaux.fi

Varmista brändillesi paras kesänäkyvyys - suunnitellaan teille yhdessä inspiroiva kampanja, kesälomalaisten iloksi.

Lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä