Menu Ota yhteyttä

Dynaamisen ulkomainoskampanjan suunnittelussa voit käyttää joko SmartContentin valmiita sääntöjä videoaineistosi kohdentamiseen, tai suunnitella täysin räätälöidyn HTML5 sivun, jolla dynaaminen ulkomainoksesi näkyy.

Verkkoyhteyttä hyödyntäviä ulkomainoskampanjoita suunnitellessa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme: mediaportaali@jcdecaux.com, 0207 758 392

Tee aineisto alla olevien ohjeiden mukaan. Jos tarvitset apua dynaamisen kampanjan aineistojen toteuttamiseen, voit halutessasi hyödyntää myös JCDecaux'n alihankintaverkostoa. Kysy lisää asiakaspalvelustamme.


HUOM. Dynaamista ulkomainontaa ei voi tehdä metrojen ja ratikoiden sisältä löytyvillä näytöillä.
 
 
 
 

1. HTML5 -toteutus



Varmista että verkkosivusi on riittävän nopea.
  • Sivun pitää latautua sijainnista riippumatta alle kolmessa sekunnissa.
 
Suunnittele aineisto sopimaan valittuihin näyttöihin:
  • Pystyformaatti:
    • 1920x1080 px
    • Kallistus 90 astetta vastapäivään
  • Ratina, Tampereen Valtatie:
    • 1920x1080 px
    • Kallistus 90 astetta vastapäivään
  • Compass Rautatientori:
    • 1800 x 400 px
    • Ei kallistusta
  • Compass Ratina
    • Ratina-aukio: 3000x900 px
    • Galleria-aukio: 2700x975 px
    • Ei kallistusta
  • X-Track
    • 1920x1080 px
    • Ei kallistusta
 
 
MATERIAALIN TOIMITUS:
  • Materiaalin toimitus 2 viikkoa ennen kampanjan alkamista
  • Lähetä sivun URL sähköpostilla osoitteeseen: mediaportaali@jcdecaux.com
 
 
 

2. SmartContent -toteutus:

 
Dynaaminen SmartContent -kampanja suunnitellaan pääosin samoin kuin tavallinen digikampanja. Siihen pätee kuitenkin muutama lisäsääntö:
 
 
Toimita ohjeistus aineiston kohdistamiseen:
  •  Esimerkiksi: Aineisto 1 näkyy vain, kun aurinko paistaa ja on yli 20 astetta lämmintä. Aineisto 2 näkyy muina aikoina.
  • Huom. jonkun aineiston tulee aina pyöriä. Lisää mukaan siis oletusaineisto, joka näkyy, kun muiden aineistojen säännöt eivät toteudu.
  • Käytettävissä olevat kohdennussäännöt:
    • Säätila
    • Lämpötila
    • Sijainti (alue tai valitut pinnat)
    • Kello
    • Viikonpäivä
    • Päivämäärä
 
 
TIEDOSTON NIMEÄMINEN:
  • Nimeä tiedostot niin, että nimestä selviää seuraavat:
    • Mainostaja
    • Mainostettava tuote
    • Kampanjaviikko
    • Aineiston resoluutio
 
 
MATERIAALIN TOIMITUS:
  • Materiaalin toimitus 2 viikkoa ennen kampanjan alkamista
  • Koko aineiston toimitus kerralla.
    • Jos aineistoa käytetään useammassa paikassa ei samaa aineistoa tarvitse toimittaa kuin kerran.
 
Materiaalin toimitusosoite: Mediaportaali
  • Ilmoita materiaalin toimituksen yhteydessä ainakin:
    • Mainostajan nimi
    • Kampanja-aika
    • kohdennusohjeistus
 
 
 
Mediaportaali MA-PE: 8:30-16.30