Siirry suoraan sisältöön

X-Track – Uudenlaista ulkomainontaa metroasemilla

X-Track – Uudenlaista ulkomainontaa metroasemilla
X-Track on täysin uudenlainen raiteiden yli heijastettava ulkomainosformaatti, joka on ohittamaton osa rautatieaseman metroympäristöä.

Aseman läpi matkustavat kuluttajat eivät voi olla huomaamatta laiturin molemmin puolin asennettuja kankaita. Metroasemien pitkä viipymisaika tekee uusista vaakapinnoista täydellisen kodin videoaineistoillesi.

 

Tavoita yleisöt luonnollisen tauon aikana

Joukkoliikenteen odotusajat tarjoavat luonnollisia hengähdystaukoja kiireisessä arjessa. Erityisesti metroasemilla ihmisillä on aikaa keskittyä juuri sinun mainokseesi.

Viipymisaika tarjoaakin asiakkaalle myös sopivan hetken etsiä lisätietoa brändistäsi. Inspiroi näyttävällä videoaineistolla ja ohjaa asiakas tutustumaan tuotteeseesi tarkemmin mobiilissa.

Metroasema on puhdas muista ärsykkeistä, mikä antaa brändillesi sen ansaitseman huomion. Pilottikampanjoissa huomasimme ihmisten jäävän joukolla seuraamaan kankaalla tarjottavia sisältöjä,

 

Uusi kanava videoaineistoille

X-Track kankaiden vaakaformaatti tarjoaa luontevan paikan videota hyödyntäville mainoksille. Yleinen 1920x1080p kuvasuhde mahdollistaa yleisimpien videoaineistojen hyödyntämisen nyt myös ulkona.

Yhdistä esimerkiksi Youtube- ja ulkomainonta saumattomaksi kokonaisuudeksi; aloita tarina ulkona ja jatkaa sitä äänien kanssa mobiilissa.

Näin teet helposti muistettavaa, yhtenäistä markkinointia ja lunastat monikanavaisuuden edut.


 
Jos kiinnostuit X-Trackissä mainostamisesta ja haluat kuulla lisää metroympäristössä mainostamisesta, älä epäröi olla yhteydessä asiakaspalveluumme:

 

Kysy lisää asiakaspalvelustamme

Vilkaise myös X-Track näytöillä pyöriväX-Gallery, joka ilahduttaa joukkoliikkujia kevään ajan.

Lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä