
Digitaalisten ulkomainosten aineisto‐ohjeet
Digitaalisten ulkomainosten aineisto‐ohjeet
Alta löydät myös digitaalisten vaikutusalueiden digihubien kartat kootusti. Karttoihin on merkitty kunkin mainoslaitteen numero, jota voit halutessasi käyttää aineiston kohdentamiseen.
Mikäli kampanjalle on suunnitteilla yli 20 aineistoa, olethan yhteydessä mediaportaali@jcdecaux.com aineistojen toimitusajasta.
Jos sinulla on kysymyksiä liittyen näyttökohtaisesti kohdennettujen ja synkronoitujen aineistojen suunnitteluun tai ohjeistukseen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: mediaportaali@jcdecaux.com
Jos haluat kohdentaa tietyn aineiston tiettyyn näyttöön, katso allaolevista kartoista näyttöjen numerot ja lisää numero aineistotiedoston nimeen.
Lopullinen, valmis aineisto, tulisi kallistaa 90 astetta vasemmalle (vastapäivään) toimitettaessa. Toimitettava aineisto on siis tallennettu “kyljelleen".
Name the file according to the direction and screen location. For example, a material placed in the first screen downhill to the metro, named campaign name_a1.mp4.
Jos haluat hyödyntää näyttöjen synkronointia, esimerkiksi juoksuttamalla elementtiä näytöltä toiselle, löydät alta eri hubien näyttöjen etäisyydet.
Lopullinen, valmis aineisto, tulisi kallistaa 90 astetta vasemmalle (vastapäivään) toimitettaessa. Toimitettava aineisto on siis tallennettu “kyljelleen
Molemmat näytöt voidaan näyttää joko samaa tai eri materiaalia. Huomioithan, että käyttämällä esimerkiksi kahta laatikkoa jaettua vaakamuotoista videomateriaalia, molemmille näytöille tulee lähettää oma materiaali.
Muista nimetä selkeästi mikä on vasen ja mikä oikea näyttömateriaali.
Vaikutusalueiden hubikartat löytyvät tästä linkistä