Kesällä pääsemme helteen lisäksi nauttimaan kahdesta täysin uudesta vaikutusalueesta digitaalisen ulkomainonnan valloittaessa Hämeenlinnan ja Lappeenrannan keskustat.

Nämä heinäkuussa avautuvat sijainnit nostavat yhdessä juuri lanseeratun Mikkelin vaikutusalueen kanssa JCDecaux’n digikaupunkien määrän viiteentoista.

Uusi Hämeenlinnan vaikutusalue asettuu keskelle kaupungin vilkkainta kävelykatua. Raatihuoneenkadulla tavoitat alueen läpi vaeltavat yleisömassat, joilla on hyvin aikaa perehtyä brändisi viestiin. Tässä vaikutusalueessa yhdistyvät kaupunkidigin ja ostoympäristön parhaat puolet.

Lappeenrannan vaikutusalue nousee kauppakeskus Gallerian kupeeseen, keskelle kaupungin parhaita shoppailumahdollisuuksia. Lappeen sankarihautausmaata reunustava Gallerianraitti on täydellinen paikka tavoittaa Lappeenrannan kuluttajat matkalla ostoksille.

 

Valloittavat vaikutusalueet

Mikkeli, Lappeenranta ja Hämeenlinna ovat vasta alkusoittoa, sillä investoimme jatkuvasti digitaalisuuteen.

Digitaalisten ulkomainossijaintien määrä onkin noussut jo suureksi ja tästä on syntynyt tarve selkeyttää digitaalista tarjoamaa. Näin ollen olemme paketoineet digihubeja laajemmiksi kokonaisuuksiksi; digitaalisiksi vaikutusalueiksi.


Vaikutusalueiden avulla digitaalisen ulkomainonnan ostaminen ja suunnittelu on helpompaa ja vaivattomampaa, kuin aiemmin. Lanseeraamalla uudet vaikutusalueet, olemmekin halunneet tehdä ostamisesta entistä selkeämpää ja nopeampaa.

Mikä tekee digitaalisesta ulkomainonnasta joustavaa on se, että vaikka valitset suuremman näkyvyyden, voit edelleen säätää näyttökertojen määrää. Näin pystyt suunnittelemaan juuri omaan budjettiisi sopivan kampanjan.


 

Kesä on kuumimmillaan digikaupungeissa

Korona hellittää otettaan ja hallitus purkaa rajoitteita. Tämä on nostanut kotimaan matkailun suosiota. Tulossa on monilla tavoin ennätyksellinen vuosi, ja useilla  suomalaisilla matkailuyrittäjillä on tiedossa jopa viime kesää parempi kesäkausi.

Tilanne tarjoaa täydellisen tilaisuuden napata kotimaan matkailijoiden huomio digitaalisella ulkomainonnalla.

Kesäaikaan kaupunkien keskustoissa kuhisee ja niiden torit täyttyvät ihmisistä. Suomen suurimpien kaupunkien digitaaliset vaikutusalueet sijoittuvat usein juuri torien laidalle, keskustan sydämeen. Tämä tekee digitaalisesta ulkomainonnasta täydellisen tavan tavoittaa paikalliset ja vierailevat yleisöt kesällä.

Erityisen mielenkiintoisia kesäkohteita ovat esimerkiksi Joensuun torille asettuva vaikutusalue, tai aiemmin mainitut keskellä kesää aukeavat Hämeenlinnan ja Lappeenrannan vaikutusalueet.

Katso mitkä kaikki kesäkaupungit löydät digisuunnittelutyökalustamme. Voit samalla kokeilla miten oman ulkomainoskampanjan suunnittelu onnistuu.

Myös klassinen ulkomainonta tarjoaa mielenkiintoisia mahdollisuuksia tavoittaa valtakunnalliset kesäkuluttajat. Voit halutessasi tiedustella lisää kotimaanmatkailijoiden tavoittamisesta asiakaspalvelustamme:

Kysy lisää asiakaspalvelustamme: