Välitallennus helpottaa kampanjasuunnittelua

Tilaustyökalussa voit nyt tallentaa keskeneräisen kampanjan ja palata muokkaamaan sitä kun olet valmis viimeistelemään suunnitelmasi.

Uusi ominaisuus mahdollistaa kampanjan rakentamisen, tallentamisen ja suunnitelmalle palaamisen esimerkiksi asiakkaan hyväksynnän jälkeen. Tallennetut kampanjat löydät Service-Online -palvelun uudelta ”Digitilausluonnokset” -välilehdeltä.
 

Palatessasi tallennettuun kampanjaan tilaustyökalu kertoo, onko kampanjasi saatavuudessa tapahtunut muutoksia, vai voidaanko näkyvyys vahvistaa sellaisenaan.
 

Suunnitelmassa saatavuusmäärien alle ilmestyy suluissa tallennushetken saatavuudet. Jos luvut täsmäävät, voit vahvistaa kampanjan aiemmin suunnitelluilla näyttökertamäärillä.


 

Lisävoimaa kampanjan kohdentamiseen

Uudistuksen myötä digitaalisiin suunnittelutyökaluihin tulee muitakin mielenkiintoisia ominaisuuksia. Tärkeimpänä uudet, tarkemmat vaikutusaluekohdennukset.

Nyt voit tehdä digisuunnittelutyökalun aika- tai päivänosakohdennukset kullekin valitsemallesi vaikutusalueelle erikseen!

Ensimmäinen kohdennustapa on päiväkohdennus, jolla voit valita vaikutusaluekohtaisesti, minä päivinä haluat kampanjan siellä näkyvän. Tämä sallii esimerkiksi kaupungista kaupunkiin siirtyvän, tai vuoropäivin eri paikoissa pyörivän kampanjan.

Toinen kohdennusuudistus on mahdollisuus lisätä kullekin vaikutusalueelle oman aikakohdennuksen. Haluatko esimerkiksi, että kampanjasi näkyy aamulla joukkoliikenteen seassa ja illalla kaupungin vilkkaimmilla paikoilla? Nyt se onnistuu yhdellä suunnitelmalla.

Uutta kohdennustapaa pääset kokeilemaan laittamalla täpän kalenterinäkymän yläreunasta löytyvään ”Aseta vaikutusalueille omat päivät ja päivänosat” -valintaan.

Tämän tehtyäsi pääset asettamaan omat kohdennukset vaikutusalueille klikkaamalla kunkin vaikutusalueen näyttökertasäätimen oikealta puolelta löytyvää, magentaa kalenteri-ikonia.


 

Monipuolisempaa ulkomainonnan suunnittelua kaikille

Uudistus tuo mukanaan mielenkiintoisia ominaisuuksia mediatoimistojen suunnittelijoille sekä mainostajille.

Tilausmallin välitallennus on alustavasti käytössä vain mediatoimistojen palvelussa, mutta esimerkiksi tarkemmista vaikutusaluekohdennuksista pääsevät nauttimaan kaikki avoimessa ulkomainonnan digisuunnittelutyökalussa.

Käy kokeilemassa uudenlaista ulkomainonnan suunnittelua jo tänään! Jos tarvitset apua, tai haluat kuulla lisätietoja tilausmallin uusista ominaisuuksista, asiakaspalvelumme on käytettävissäsi:
 

Kysy lisää asiakaspalvelustamme: