Kokosimme kesän parhaat ulkomainospaikat valmiiksi paketeiksi. Näillä tavoitat torikansan, kaupunkipuistojen piknik-väen, lomanviettäjät kuumilta kesäkaduilta ja festariyleisöt. Kesäetuna nopeille: Abreissa kaksi viikkoa yhden hinnalla ja digistä -25 % (digiplannerin kautta tehdyille tilauksille). Katso lähemmin!
Miksi kesä on suorastaan parasta aikaa ulkomainonnalle? Ensinnäkin, pitkä ja pimeä talvi on selätetty. Ihmiset ovat rentoja, avoimia ja vastaanottavaisia kaikenlaiselle uudelle.
Tässä muutama syy, miksi kannattaa kampanjoida kesällä ulkona:
- Auringonvalo piristää ja kutsuu ulos – ulkona myös viihdytään myöhempään.
- Kesäkadut, terassit ja puistopiknikit kokoavat etenkin nuoria aikuisia.
- Erilaiset festivaalit keräävät suuria yleisöjä.
- Ulkoilmatapahtumat, huvit ja huvipuistot kokoavat lapsiperheet.
- Alennusmyynnit houkuttavat ja alkavat jo juhannukselta.
- Turisteja on paljon liikenteessä.
Ennusteen mukaan kesästä tulee vilkas
JCDecaux arvioi, että yleisömäärät JCDecaux’n mainosympäristöissä kasvavat ensi kesänä 10–20 % viime kesästä. Jo maaliskuussa 2023 digimainoslaitteemme kontaktit nousivat 25 % verrattuna viime vuoden vastaavaan aikaan.
Kesän parhaiten tavoittava ulkomainonta
Koska kesä on erityistä aikaa ihmisille, se on sitä myös JCDecaux’lle. Näillä täsmäpaketeillamme keräät yleisön ja tavoitat kohderyhmäsi tarkasti ja kustannustehokkaasti.
Lue lisää, missä yleisöt kesällä liikkuvat: Kesän vilkkaimmat ulkomainospaikat
JCDecaux’n kesän kohdennuspaketit:
- Kesätorit-paketti
- Kuuma kesäkatu -paketti
- Festarikohdennuksia:
- Pori Jazz -Festaripaketti - Pori haltuun digillä ja julisteilla.
- Ruisrock –festarit
- SuomiPoP-festarit
- Ilosaari Rock
- Tammerfest
Digitaalisen ulkomainonnan Festari-kohdennukset
Tällä kohdennuksella tavoitat Suomen suosituimpien kesäfestarien yleisöt. Mukana ovat Suomipop-festarit Oulussa ja Jyväskylässä, Ilosaarirock Joensuussa, Pori Jazz, Ruisrock Turussa ja Tammerfest Tampereella.
Digin täsmäpaketit: Kesätorit ja Kuuma kesäkatu
Kesätorin digitaaliset ulkomainospaikat ovat Suomen suurimpien kaupunkien vilkkaimmilla kaduilla, toreilla ja niiden laidoilla:
Kesätorit-paketti:
- Kuopio Tori
- Joensuu Kauppatori
- Pori Kauppatori
- Vaasa Kauppatori
- Lahti Kauppatori
- Turku Puutori
- Turku Tori
- Helsinki Kauppatori
- Tampere Keskustori
Kuuma kesäkatu-paketti:
- Lappeenranta Galleriaraitti
- Kuopio Kaupungintalo
- Joensuu Vanha Kauppahalli
- Helsinki Kauppatori
- Helsinki Stocka-Aleksanterinkatu
- Helsinki Mikonkatu
- Helsinki Kaivopuisto
- Tampere Koskipuisto
- Tampere Sorin aukio
- Turku Börssi
- Oulu Torikatu
- Jyväskylä Kävelykatu
- Hämeenlinna Kävelykatu
Käytä kesäetu: Abreissa 2 viikkoa yhden hinnalla
Tarjoamme vilkkaimpaan loma-aikaan kesä-heinäkuussa (viikot 26–31, kampanjan oltava kokonaan viikkojen 26-31 aikana) julistepohjaiset Abri-mainosformaatit etuhintaan: ota kaksi viikkoa, maksa yksi.
Digitaalista ulkomainontaa: -25 % ALE (digiplannerin kautta tehdyt tilaukset)
Kun teet tilauksen digisuunnittelutyökalua käyttäen, saat -25 % digiedun kaikesta digitaalisesta ulkomainonnasta kesällä. Etu koskee myös tässä artikkelissa mainittuja kesän täsmäpaketteja.
Osta digimainontaa verkkosivujemme kautta käyttäen digisuunnittelutyökalua.
Lanseeraa, kasvata tunnettuutta ja myyntiä
Jos mietit, kuinka ulkomainonta mahtaa kesällä toimia, lue kuinka Olympiakomitea lanseerasi uuden tapahtuman ja veti kymmenen tuhannen yleisön stadionille: Olympiapäivä lanseerattiin kesällä ulkomainonnalla.
Kesäkaupunkien parhaat ulkomainospaikat varataan nyt! Varmista paras kesänäkyvyys: