THL:n Korona-viesti tavoittaa Suomalaiset

Koronaohjeistukset lähtevät digitaalisen ulkomainonnan siivittäminä Suomen 14 suurimpaan kaupunkiin. Kaksikielinen aineisto ohjaa ihmisiä välttämään lähikontaktia ja kiinnittämään erityishuomiota riskiryhmiin.

Kampanjassa on mukana yli 70 ulkomainosnäyttöjen keskittymää, jotka sijaitsevat keskeisimmillä paikoilla tavoittaen leijonasosan kaupunkien asukkaista.

Vaikka ulkona liikuttaisiin Korona-epidemian vallitessa vähemmän, kaupassa käydään entiseen malliin. Tämän vuoksi kampanjassa on mukana myös K-Ryhmän kauppojen sisääntuloporteilta löytyvät Digi Shopper näytöt, joilla tavoitetaan arjen ruokavarastojaan täydentävät kuluttajat.

 

Kampanja kaduille 24 tunnissa

Kun hätä on suurin, taivutaan ihmeellisiin suorituksiin. THL:n näkyvyys käynnistyi ympäri suomen 24 tuntia ensimmäisen kampanjasuunnitteluun saapuneen viestin jälkeen.

THL:n nopeus aineistojen laatimisessa ja JCDecaux’n kampanjasuunnittelun reagointikyky mahdollistivat ennätysnopeasti rakennetun ulkomainosnäkyvyyden.

Nopeuden lisäksi digitaalisen ulkomainonnan valintaan viestintäkanavaksi vaikutti sen joustavuus. Alati muuttuvassa tilanteessa digin mahdollisuus pikaisiin aineiston vaihtoihin varmistaa, että THL:n viesti on aina ajan tasalla.


 

JCDecaux mukana Koronan vastaisessa taistelussa

THL:n Korona-viesti on ennennäkemättömän laaja Pro bono -kampanja, johon JCDecaux lähti mukaan arvojensa ohjaamana. Vastuullisuus yhteisestä hyvinvoinnista ja lähimmäisistä on tärkeä yrityksen toimintaa ajava voima.

Kampanja on linjassa JCDecaux'n arvojen rinnalle syntyneen yrityksen merkityksen kanssa: ”Kaupunkien Elinvoimaisuuden tukeminen”. Mikä onkaan parempi tapa tukea kaupunkien elinvoimaisuutta, kuin olemalla mukana huolehtimassa kaupunkilaisten terveydestä.

 
Korona -viruksen koetellessa yhteiskuntaamme meille JCDecaux’lla on itsestäänselvyys auttaa viranomaisia kaikin mahdollisin keinoin heidän ponnistellessaan yhteisen hyvämme eteen. Ulkomainonta tarjoaa THL:lle dynaamisen tavan tavoittaa suomalaiset juuri kuhunkin hetkeen sopivalla ajankohtaisella viestillä. Klaus KuhanenToimitusjohtaja, JCDecaux Finland Oy