Mikä ihmeen näyttökerta?

Näyttökerrat ovat ulkomainonnan suunnittelun valuutta, joita seuraamalla varmistat, että kampanjasi vastaa sitä mitä on tilattu. Yksi näyttökerta tarkoittaa, että mainoksesi on näytetty yhdellä näytöllä, yhden kerran.

Nyt lanseerattu suorituskykyraportti tekee näkyväksi, kuinka monta näyttökertaa kampanjaasi on suunniteltu ja kuinka monta toimitettu. Näyttökertojen avulla tiedät tasan tarkkaan mitä olet ostamassa, kun tilaat digitaalista ulkomainontaa.


 

Selonteko kampanjan toteutumisesta

Uuden suorituskykyraportin avulla voit varmistaa, että saat kampanjaasi juuri sellaisen näkyvyyden kuin olet suunnitellutkin.

Toteutuneet ylimääräiset näyttökerrat raportoidaan korkeintaan +10% asti. Näin ollen, jos raporttisi kertoo kampanjan saaneen kymmenyksen enemmän näyttökertoja, on todennäköistä, että näkyvyyttä on kertynyt tästä vielä paljon enemmän.

Suorituskykyraportin tarkoituksena on vahvistaa median tilivelvollisuutta ja vastuuta kampanjan täysimittaisesta toteutuksesta. Samanaikaisesti se myös näyttää, kun kampanjaa on näytetty yli odotusten.


 

Kampanja jaettuna päiviin ja paikkoihin

Suorituskykyraportista voit tarkistaa toteutuneet näyttökerrat päivä- ja aluekohtaisesti, koko näkyvyyden ajalta.

Näet esimerkiksi, miten kampanjasi on toteutunut eri viikonpäivinä. ”Näyttökerrat/Päivä” -kuvaaja paljastaa miten olet kampanjan näyttökerrat suunnitellut, ja kuinka ne ovat viikolle jakautuneet:
 


Näyttökertojen jakautumista alueellisesti valottaa ”Näyttökerrat/Vaikutusalue” -kuvaaja, joka näyttää kuinka monesti mainostasi on näytetty eri kaupungeissa tai vaikutusalueilla:

 


Näyttökertojen lopulliseen jakautumiseen vaikuttaa digihubien ja näyttöjen määrä alueella, mutta myös vaikutusalueen suosio.


 

Uutta läpinäkyvää ulkomainonnan ostamista

Suorituskykyraportti tekee ulkomainonnan ostamisesta selkeämpää. Enää sinun ei tarvitse arvailla mitä olet ostanut, tai missä kampanjasi on milloinkin pyörinyt.

Raportti toimitetaan automaattisesti jokaisesta diginäkyvyydestä 2 arkipäivän kuluessa näkyvyyden päättymisestä.

Suorituskykyraportti on digitaalisen ulkomainonnan laatulupaus; todiste siitä, että näkyvyyttä toimitetaan sovitulla tavalla.

Ensimmäiset raportit lähtevät asiakkaille tänään. Jos haluat kuulla lisää JCDecaux’n suorituskykyraportoinnista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
 

Kysy lisää asiakaspalvelustamme: