Halusimme yhdessä SEKin kanssa tarjota kaupunkilaisille jotain ilahduttavaa ja mieltä piristävää korona-arjen keskelle. Niinpä toimme yhteistyössä katukuvaan osallistavan näkyvyyden diginäytöillemme, jossa luonto herää eloon ja kaupunkilaisilla on mahdollisuus osallistua kampanjaan.

Yhteistyönäkyvyyden viesti korostaa pienten asioiden merkitystä ja voimaa. Nyt jos koskaan, on aika välittää lähimmäisestä, kaukana ja lähellä. Suurten muutosten keskellä pienilläkin teoilla voi olla suuri vaikutus.  

 
pienet asiat digitaalinen ulkomainos

 

Nyt on aika ilahduttaa tuttuja ja tuntemattomia!

Kampanja starttasi 4.5. laajasti ympäri Suomen, kaikilla JCDecaux’n digitaalisilla vaikutusalueilla. Dynaaminen sisältö, jossa kaupunkilaisten on mahdollisuus osallistua kampanjaan lähettämällä oma viesti digitaalisille näytöille, alkaa 11.5. Viestejä voi lähettää kaupunkidigi -vaikutusalueillamme Helsingistä Vaasaan ja Rovaniemelle asti 2 viikon ajan.

Kaupunkilaiset voivat lähettää tervehdyksiään, kiittää, muistaa tuttua tai tuntematonta sivustolta www.pienetasiat.fi , jolta viestit lähetetään diginäytöille Suomen suurimpiin kaupunkeihin. Nyt on aika ilahduttaa lähimmäistä. Pienissä asioissa on voimaa!

 
Pienet asiat digitaalinen ulkomainos ulkona sateessa
Pienet asiat kampanja