Tavoita seudun asukkaat ulkomainonnalla

Uudet digihubit täydentävät mahdollisuuksia tavoittaa ostoksilla olevat kuluttajat Lahdessa. Aikaisemmin näkyvyyttä on ollut tarjolla keskustan kauppakeskus Triossa. Kauppatorin ja Aleksanterinkadun hubit sijaitsevat kaupungin keskeisimmällä paikalla, vilkkaan pääkadun varrella. Niillä saat autoilijoiden sekä jalankulkijoiden huomion ja tavoitat tapahtumistaan tunnetun kaupungin lukuisat kävijät.

 

Lahden tapahtumat houkuttelevat kävijöitä

Lahti tunnetaan vahvasti urheilukaupunkina ja erilaisia liikuntatapahtumia on lähiseudulla huikeat 200 vuodessa. Urheilukeskuksessa järjestetään suuria kansainvälisiä sekä kansallisia tapahtumia mm. Salpausselän Kisat, joka kokoaa urheiluväen kaupunkiin joka talvi.

Lahden tapahtumakalenteria täydentävät myös monet musiikkijuhlat, kulttuuri- ja harrastetapahtumat, messut ja kaupunkifestarit. Lahtea tituleerataan myös rapin pääkaupungiksi ja monet menestyneet lahtelaisartistit, kuten Cheek ja Aste ovat tehneet kaupunkia tunnetuksi.

 

Nappaa kuluttajien huomio kesällä

Suoma ry:n kyselytutkimuksen mukaan 74% suomalaisista aikoo matkustaa kotimaassa tulevana kesänä. JCDecaux’n ulkomainosverkon avulla tavoitat kuluttajat niin Lahdessa, kuin muissakin kaupungissa ympäri Suomea. Kohdentamalla mainontasi kesän tapahtumakaupunkiin tavoitat suuret yleisövirrat juuri oikealla hetkellä. Esimerkiksi elokuussa 2019 järjestettävät Kuninkuusravit kerää Lahteen 50 000 hengen yleisön tapahtumaviikonlopun ajaksi.

Tutustu tarkemmin, kuinka tapahtumamainonta tavoittaa kesän kuluttajat.


 
Kuva: Lassi Häkkinen / Lahden kaupunki