Kuukauden parhaissa digiulkomainoksissa esitellään edeltävän kuukauden onnistuneimpia digitoteutuksia ulkoa. Lokakuun osalta JCDecaux-raati nosti esiin kolme digitaalista toteutusta sekä yhden kampanjan erikoismaininnalla. Katso alta, mitkä kolme olivat lokakuun top3 + 1!
Jaa
Jaa
Kodikkuutta ja lempeitä mielikuvia
Kauppakeskus Kluuvin mainos herätti lämpimän kotoisia tunteita ja mielikuvia, mainos kokonaisuudessaan vastasi tavoiteltua viestiä. Sisällössä oli hyvät, selkeät ja yksinkertaiset copyt sekä kauniit asetelmat. Logo oli isona näkyvillä, niin kuin ulkomainoksessa kuuluukin olla. Viesti oli selkeä ja kokonaisuus onnistunut.
Olemme valmiina kun sinä olet valmis
Finnairin toteutus on hienosti uudistettu vanhaa mainontaa kunnioittaen. Sisällössä on liikettä, mutta liike ei vie huomiota pois copysta. Tämä on taattua laadukasta Finnairia ja se ottaa huomioon ajankohtaisen tilanteen. Finnairin brändivärit erottuvat mainoksessa hyvin, mikä lisää tunnistettavuutta.
Ulkona pienikin voi olla suuri
Oatlyn mainoksessa katse ohjautuu heti oikeaan paikkaan, eikä haittaa vaikka tuote on pieni. Sisällössä hyödynnetään brändille tunnistettavaa mainontaa ja viestintää. Kontrastit ovat hyvät ja tilan käyttö nokkelaa. Tärkein, eli tuote on koko mainoksen ajan esillä, fokus on tässä tuotteessa.
Tehokkaasti ulkona
Kamun mainos sai JCD raadilta lokakuussa erikoismaininnan sen tehokkaasti käytetyn mainosajan ansiosta. Tässä sisällössä tilankäyttö ja muotokieli olivat hyvät ja värit mielenkiintoisia. Koko 10 sekunnin mainosaika oli tehokkaasti hyödynnetty. Sisällössä viestitään vain olennaiset asiat ja tiivistäen.
Sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja vierailujen seurantaan. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää ja muuta evästeasetuksia.