Kodikkuutta ja lempeitä mielikuvia

Kauppakeskus Kluuvin mainos herätti lämpimän kotoisia tunteita ja mielikuvia, mainos kokonaisuudessaan vastasi tavoiteltua viestiä. Sisällössä oli hyvät, selkeät ja yksinkertaiset copyt sekä kauniit asetelmat. Logo oli isona näkyvillä, niin kuin ulkomainoksessa kuuluukin olla. Viesti oli selkeä ja kokonaisuus onnistunut.

Olemme valmiina kun sinä olet valmis

Finnairin toteutus on hienosti uudistettu vanhaa mainontaa kunnioittaen. Sisällössä on liikettä, mutta liike ei vie huomiota pois copysta. Tämä on taattua laadukasta Finnairia ja se ottaa huomioon ajankohtaisen tilanteen. Finnairin brändivärit erottuvat mainoksessa hyvin, mikä lisää tunnistettavuutta.

Ulkona pienikin voi olla suuri

Oatlyn digitaalinen ulkomainos metrossa
Oatlyn mainoksessa katse ohjautuu heti oikeaan paikkaan, eikä haittaa vaikka tuote on pieni. Sisällössä hyödynnetään brändille tunnistettavaa mainontaa ja viestintää. Kontrastit ovat hyvät ja tilan käyttö nokkelaa. Tärkein, eli tuote on koko mainoksen ajan esillä, fokus on tässä tuotteessa.

Tehokkaasti ulkona

Kamun mainos sai JCD raadilta lokakuussa erikoismaininnan sen tehokkaasti käytetyn mainosajan ansiosta. Tässä sisällössä tilankäyttö ja muotokieli olivat hyvät ja värit mielenkiintoisia. Koko 10 sekunnin mainosaika oli tehokkaasti hyödynnetty. Sisällössä viestitään vain olennaiset asiat ja tiivistäen.