Jyväskylä – opiskelijakaupunki vailla vertaa

Opiskelijakaupunki Jyväskylä on täydellinen paikka tavoittaa aktiivinen kaupunkilaisyleisö. Nuori ja korkeakoulutettu asukaskunta tarjoaa mielenkiintoisen kohderyhmän monelle brändille.

Asemakadulle ja Kauppakaduille sijoittuva vaikutusalue antaa mahdollisuuden tavoittaa kuluttajat ostosten, vapaa-ajan tai yöelämän keskellä, kaupungin ytimessä.

Keskustan kävelykatu on erityisen pidetty shoppailukohde, ja sen ympäröimät kauppakeskukset ja liikkeet nousivat kysyttäessä monen suosikkiostospaikoiksi.


 

Upea ympäristö ulkomainonnalle

cross digitaalinen mainos vaikutusalue jyväskylä
Jyväskylä on paljon muutakin kuin opiskelijakaupunki. Kaunis satama-alue, Harjun näköalat ja alueen upea luonto vievät mukanaan, tehden Jyväskylästä täydellisen miljöön brändillesi.

Jyväskyläläiset viihtyvät ulkona keskimääräistä suomalaista enemmän. Kaupungilla kävely ja ulkona liikkuminen ovatkin jyväskyläläisten mielipuuhaa.

Upea ympäristö ja aktiivinen, ulkona liikkuva yleisö tekevät Jyväskylästä erityisen mielenkiintoisen kohteen ulkomainostajalle.


 

Täydellinen tilaisuus kasvattaa digitaalisuutta

Vuosi 2020 on ollut digirakentamisen kulta-aikaa. Poikkeuksellinen tilanne on tarjonnut erinomaisen tilaisuuden investoida ulkomainonnan digitalisointiin.

Jyväskylä ja kesän aikana rakennetut kolme uutta digitaalista vaikutusaluetta tarjoavat mainostajalle hyvät työkalut rakentaa uutta kasvua syyskaudella.

Lähikuukaudet tulevat olemaan kriittisiä iskunpaikkoja kasvaville brändeille. Ensimmäisinä koronapölyt jaloistaan karistavat yritykset keräävät kadunkuvasta voitot talteen huomioarvona, varmistaen tulevien vuosien menestyksen.


 
Yamaha ulkomainos digitaalinen jyväskylä

Digillä tavoitat läpi Suomen

Uudet vaikutusalueet täydentävät jo ennestään kattavaa kaupunkidigien valikoimaa. Nyt digitaalisella ulkomainonnalla tavoitetaan kuluttajat 16 Suomen suurimman kaupungin keskustassa.

Digikaupunkeja alkaa olla jo niin paljon, että halutessaan mainostaja voi tavoittaa pelkällä digitaalisella ulkomainonnalla leijonasosan suomalaisista, valtakunnan vilkkaimmilla paikoilla.



Eikä tämä jää tähän, syksyllä on tulossa vielä lisää digiuutisia Suomen suurimmista kaupungeista. Kannattaa siis seurata aktiivisesti uutisvirtaamme lähiviikkoina.


Löydät Jyväskylän digitaalisen vaikutusalueen nyt digisuunnittelutyökalustamme, käy tutustumassa:


 

Tutustu digitaaliseen ulkomainontaan:


 
Lähde:
Kaupunkipulssi 9/2019 JCDecaux n=100
Tilastokeskus StatFin-tilastotietokanta