Suomen parhaat digiulkomainonnan mahdollisuudet

Olemme tuoneet timanttiset digihubimme mainostajien käyttöön jälleen yksittäin valittaviksi. Hubit ovat digitaalisten näyttöjen keskittymiä kaupunkien parhailla ja vilkkaimmilla sijainneilla, timanttipaikoilla. Hubissa näytöt on sijoiteltu siten, että ne tavoittavat ohikulkevan yleisön mahdollisimman laajasti ja niin, että kaupunkilaiset näkevät useamman näytön yhdellä silmäyksellä. Näytöt ovat Suomen laadukkaimpia digiulkomainosnäyttöjä ja hubeissa näytöt ovat aina keskenään synkronoituja. Nämä ominaisuudet mahdollistavat kaupunkilaisen kuluttajan huomion kaappaamisen ja vaikutuksen tekemisen tehokkaasti.
 
Pandan digitaalinen ulkomainos Lasipalatsin hubissaLasipalatsin hubi Helsingissä.


Digitaalinen ulkomainonta on dynaamista, joustavaa ja interaktiivista. Se sopii moneen tarpeeseen ja monelle budjetille. Näyttökertoja (kuinka monta kertaa mainos näkyy) lisäämällä tai vähentämällä digiulkomainonnasta pystyy muokkaamaan juuri omaan budjettiin sopivan kokonaisuuden. Digiulkomainonta on myös dataohjautuvaa sisältöjen osalta. Sisällöissä ja sisältöjen ohjaamisessa voidaan hyödyntää erilaisia datalähteitä, kuten sää- tai sijaintitietoja, aikataulutietoja tai muuta mainostajan omaa dataa. Digihubit ovat reagointikykyisiä niin median kuin luovan osalta ja lisäksi ne ovat kohdennettavissa ajassa, paikassa sekä datan avulla.
 
Kaikki 82 digihubia ympäri Suomen mahdollistavat mainostajalle ajan ja paikan haltuunoton hetkessä, ne luovat wow-fiilistä sekä suuruuden tunnetta mainostajalle. Tämä on varmistettu hubien ja niissä sijaitsevien digitaalisten näyttöjen timanttisella sijoittelustrategialla, näyttöjen synkronoinnilla, maan laadukkaimmilla digitaalisilla näytöillä sekä dynaamisilla sisältömahdollisuuksilla. Digihubit ovat JCDecaux’n timantteja ja tarjoavat Suomen parhaat digiulkomainonnan mahdollisuudet mainostajalle.
 
Opperan digitaalinen hubiOopperan hubi Helsingissä.
 

Tampereelle uusia timanttisia digihubeja

Uusimpana lisäyksenä JCDecaux’n digihubien kirjoon valmistuu timanttisia hubeja Tampereen vilkkaaseen keskustaan. Tampereen keskustan Raitiotien rakentamisesta johtuva suurremontti alkaa valmistua ja raitiovaunun testiajot ovat käynnistyneet. Tämän myötä myös ensimmäiset JCDecaux’n digitaaliset hubit Tampereen keskustassa pyörähtävät päälle. JCDecaux rakentaa keskustan alueelle laajan ja kattavan digitaalisista hubeista koostuvan vaikutusalueen. Ensimmäiset valmistuneet hubit ovat pyörähtäneet jo päälle ja ne sijaitsevat Tampereen vilkkaalla Keskustorilla, Tampereen Yliopistollisen sairaalaan läheisyydessä sekä Sammonaukiolla. Hubien sijainnit ovat keskeisiä kauppojen, palvelujen ja joukkoliikkumisen ytimessä ja ne tavoittavat tehokkaasti aktiiviset tamperelaiset sekä kaupunkiin virtaavat turistit. Kolme ensimmäistä digihubia Tampereella ovat mainostajien hyödynnettävissä heti.

Uusia hubeja käynnistyy lisää kevään mittaan, kun seuraavat digitaalisia ulkomainosnäyttöjä sisältävät lokaatiot rakentuvat. Ensimmäiset laajemmat vaikutusalueet tulevat myyntiin vuoden vaihteen jälkeen ja JCDecaux’n modulaarinen ja läpinäkyvä digitaalinen tarjoama Tampereella tulee täyteen käyttöön kevään aikana.

 
Digitaalinen ulkomainos Tampereen keskustorilla bussipysäkillä 12/20Keskustorin hubi Tampereella.