JCDecaux’n tarjoaman digitaalisen ulkomainonnan Tilaustyökalun kolmas ja uusin julkaisu pitää sisällään toivottuja ja saadun palautteen perusteella valittuja ominaisuuksia ja päivityksiä palveluun. Julkaisun myötä digitaalisen ulkomainonnan suunnittelu on entistä joustavampaa ja modulaarisempaa, nopeampaa ja läpinäkyvämpää. Julkaisu tuo muun muassa joustavampia mahdollisuuksia näkyvyyden suunnitteluun, mahdollistaa saatavuuden tarkastelun päivänosakohtaisesti ja tuo digitaalisten screenien määrät näkyville.
1. Vaikutusalueen sisältämät hubit näkyvät tuotevalinnassa
Uuden julkaisun myötä tuotevalinta -näkymässä on mahdollista nähdä valitun vaikutusalueen sisältämät hubit yhdellä silmäyksellä.
2. Yksittäiset digihubit valittavana näkyvyyteen
Olemme tuoneet tilaustyökaluun mahdollisuuden valita yksittäisiä hubeja tilaustyökaluun. Tämä mahdollistaa entistä joustavamman ja modulaarisemman digiulkomainonnan suunnittelun.
3. Saatavuuden näkeminen päivänosakohtaisesti
Jatkossa digitaalisen ulkomainonnan näkyvyys on entistä läpinäkyvämpää, kun tuomme tilaustyökaluun uuden ominaisuuden, jossa valitun näkyvyyden saatavuuden pystyy toteamaan päivänosa- ja hubi/vaikutusaluekohtaisesti. Tällä haluamme todentaa näkyvyyden tasaisuutta ja esittää läpinäkyvästi halutun diginäkyvyyden saatavuus.
4. Digitaalisten screenien määrät nähtävillä yhteenvedossa
Saadun palautteen perusteella tuomme Tilaustyökaluun myös digitaalisten screenien kokonaismäärän näkyviin yhteenveto-sivulle.
5. Mahdollisuus poistaa tilausluonnoksia
Diginäkyvyyden tilausluonnoksia on nyt mahdollisuus poistaa yksitellen digitilausluonnokset -sivulla.
6. Datakortit upotettuna näkymään
Jokaisesta digihubista ja vaikutusalueesta on olemassa datakortti, jossa on dataa sijainnin yleisöstä ja ympäristöstä. Jatkossa datakortit ovat helpommin saatavilla linkin takaa hubitiedoissa.