Saimaan rannalle nousee taas uusi digitaalinen valopilkku, JCDecaux’n uusimman digihubin valmistuessa Mikkeliin.

Kaupungin 53 tuhatta asukasta tavoitetaan Mikkelin torille sijoittuvalla neljän näytön keskittymällä. Uusi digihubi nousee Mikkelin torin laidelle, Hallituskadun varteen.

Näytöt ovat ostamisen kannalta otollisella paikalla, sillä uusi digihubi on aivan kauppakeskus Stellan sisäänkäynnin kupeessa, kauppakeskus Akselin nurkalla.

  
mikkelin_uusi_digitaalinen_ulkomainonta

tavoita monipuoliset yleisöt mikkelin torilla

Mikkelissä asuu monenkirjava joukko kaupunkilaisia. Esimerkiksi 10 minuutin kävelymatkan päässä torilta sijaitsee Mikkelin kampus, joka on koti yli neljälletuhannelle opiskelijalle.

Kampuksen läheisyys ja monipuoliset opiskelumahdollisuudet varmistavat, että Mikkelin keskustassa riittää nuorta energiaa yön pikkutunneille asti.

Mikkelin poikkeuksellisen tasainen ikärakenne tarjoaa mahdollisuuksia monenlaiseen mainostamiseen. Mikkeli onkin todellinen sukupolvien sulatusuuni; kuin suurkaupunki pienkoossa.

 

Mikkelissä kesä on kuuma ja yleisöt ulkona

Kesä kuumenee ja pitkän kevään jälkeen kuluttajat ovat viimein vallanneet kaupunkien kadut.

Saimaan rannalle sijoittuva Mikkeli on todellinen kesäkaupunki, jonka torialue herää helteen myötä kukoistukseen. Nyt avattu Mikkelin digitaalinen vaikutusalue saapuukin täydelliseen hetkeen kesäyleisöjen tavoittamiseksi.



Mikkelin digitaalisen vaikutusalueen myötä, JCDecaux’n näytöillä tavoitetaan potentiaaliset asiakkaat 15 Suomen suurimmista kaupungeista. Missä ikinä haluatkaan kasvattaa brändisi tunnettuutta, digitaalisilla vaikutusalueilla se onnistuu.

Kysy lisää Mikkelistä ja muista uusista digikaupungeista asiakaspalvelustamme:
 

Kysy lisää asiakaspalvelustamme:



Kaikki vaikutusalueet ja niiden tavoittavuusluvut löydät digisuunnittelutyökalustamme.




 
Lähde:
Kuntien avainluvut, Helsinki: Tilastokeskus. 2020
Paavo-tilastotietokanta 2020