Uutta arvoa ulkomainostajalle

Uusi tilausmalli tuo monia hyötyjä mainostajalle.

Automatisoitu tilaustyökalu ja selkeämpi tuotteistus sujuvoittavat digitaalisen ulkomainonnan ostamista. Ajantasainen tieto avoimesta kapasiteetista poistaa jossittelun, mikä vähentää tarjouspyyntöjen pallottelua ja mahdollistaa entistä nopeammat kampanjalähdöt.

Tämän lisäksi uudistus tuo mukanaan uutta mielenkiintoista dataa vaikutusalueiden kuluttajista, johon pääset tutustumaan myös avoimessa digisuunnittelutyökalussa.
 


Automatisoitu ostaminen nopeuttaa läpimenoaikoja

Jos entisestä digisuunnittelutyökalusta pystyi lähettämään pelkkiä tarjouspyyntöjä, niin uusi tilausmalli mahdollistaa suorat tilaukset.

Ei enää alta kadonnutta kapasiteettiä tai tarjousten odottelua. Nyt yhtä nappia painamalla, mediatoimiston suunnittelija voi lukita haluamasi kapasiteetin saaden tilausvahvistuksen muutamassa sekunnissa.

Uusi tilausmalli tulee tehostamaan mediatoimistojen ostoprosessia ja näin lyhentämään kampanjoiden läpimenoaikoja.


 

Vaikutusalueet tekevät suunnittelusta helppoa

Uudistuksen yhteydessä siirrytään digihubeista suurempien vaikutusalueiden ostamiseen.

Vaikutusalueet ovat kysynnän pohjalta rakennettuja digihubien kokoelmia, jotka syntyivät tarpeesta selkeyttää digitaalisen ulkomainonnan ostamista.

Myös pienemmät näkyvyydet onnistuvat edelleen näyttökertojen määrää tai aikakohdennusta hyödyntämällä.



Jos sinulla heräsi kysyttävää uudesta digitaalisen ulkomainonnan tilausmallista, älä epäröi olla yhteydessä asiakaspalveluumme:
 

Kysy lisää asiakaspalvelustamme: