Digi Shopper on uusi valtakunnallinen digitaalisten ulkomainosten verkosto päivittäistavarakaupan parhailla paikoilla.

Tähän ostoympäristöön sijoittuvaan vaikutusalueeseen kuuluu 106 myymälää ympäri Suomen, ja se tarjoaa valtakunnallista diginäkyvyyttä juuri ostopäätöksen hetkellä!

 

Osana asiakkaan arkea K-Supermarketeissa

diginäyttö ostoskärryt ratina
Uusi vaikutusalue tavoittaa asiakkaasi ostopolulla juuri silloin, kun he ovat valmiita ostamaan.

Digi Shopper näytöt sijaitsevat kaupan ostoskärryjen luona, sisäänmenoporttien läheisyydessä. Tämä varmistaa, että tuotteesi on päällimmäisenä asiakkaan mielessä, kun hän shoppailee paikallisessa K-Supermarketissa.

Digi Shopper verkostoon kuuluu 69 ympäri Suomea valittua K-Supermarket-myymälää. Hauskana lisänä mukana on myös kaikille tuttu Jounin kauppa!

K-Supermarket kohdennuksella tavoitat kuluttajat heidän kotikaupassaan arjen ruokaostoksilla.

 

K-Citymarket -kohdennuksella myös käyttötavarakauppa haltuun

Cittareissa toimii myös isompien hankintojen mainostaminen. Anna markkinointiviestisi puhua silloin, kun asiakkaasi ovat valmiina ostamaan esimerkiksi käyttötavaroita tai suurempia ruokaostoksia.

K-Citymarket-kohdennus tarjoaa uniikin tilaisuuden mainostaa juuri ennen kotitalouksien suurempia hankintoja. Elektroniikka, vaatteet, kirjat ja kosmetiikka ovat vain pintaraapaisu siitä, mitä K-Citymarket tarjoaa, ja nyt pääset mukaan vaikuttamaan myös näiden tuotteiden ostopäätökseen.
 
 
 
digital screen at shopping center trio lahti

Uudet sijainnit, yksilölliset mahdollisuudet

Kauppaympäristöä eivät sido ulkomainonnan perinteiset aineistorajoitukset. Uudet sijainnit mahdollistavat esimerkiksi alkoholin mainostamisen luontevassa kontekstissa.

Nyt voit myös yhdistää digitaalisen näkyvyyden kauppojen sisäänmenoporteilla sekä ostoskärryjen klassiset pinnat ja olla kuluttajan mukana läpi koko ostosreissun!

 

Uusi vaikutusalue on lähtölaukaus valtakunnalliseen digiin

Uuden vaikutusalueen myötä JCDecaux’n digitaalinen ulkomainonta ulottuu aina Hangosta Ivaloon asti.
Yhteistyö näyttöjä ylläpitävän SmartCartin kanssa on osa JCDecaux’n vuoden 2019 valtakunnallista digilaajennusta.
Voit vilkaista esimakua digitaalisen ulkomainonnan valtakunnallisuuteen juuri auenneesta Lahden vaikutusalueesta.



Digi Shopper tuotteen myynti alkaa 14.6.19 ja ensimmäiset kampanjat käynnistyvät syyskuun alussa 2.9.




Tekniset tiedot:
  • 50" pystynäyttö
  • 1080x1920 Resoluutio
  • 1 näyttö per myymälä
  • Sijaitsee myymälän sisääntuloaulassa, ostoskärrytelineen luona
  • Kolme kohdennusmahdollisuutta: KCitymarketit, K-Supermarketit, ja Kaikki