digitaalista ulkomainonta suomen suurimmissa kaupungeissa illustraatio


Uusien kaupunkien keskustoihin on noussut digitaalisten näyttöjen keskittymiä, jotka tavoittavat asiakasvirrat juuri siellä, mihin heidän arki ja vapaa-ajan vietto on keskittynyt.

Digitaalisella ulkomainonnalla Brändisi näkyy kaupunkien vilkkaimmissa sijainneissa – polttopisteissä, joissa ihmisvirrat kohtaavat.

Digikaupungeissa tavoitat uudet yleisöt tuoreella ja kiinnostavalla tavalla. Tämä tarjoaa mahdollisuuden vangita asiakkaiden huomion ja laajentaa brändisi reviiri Suomen suurimpiin kaupunkeihin.

 

Aika ja paikka haltuun digitaalisella ulkomainonnalla

Laajennuksen myötä digitaalisen ulkomainonnan yksilölliset mahdollisuudet tavoittavat nyt entistä suuremman kaupunkilaisyleisön.

Digitaalisen ulkomainonnan näkyvin etu on luonnollisesti liikkuva kuva, joka valloittaa asiakkaidesi huomion jo kaukaa. Animoitu ulkomainos vetää katseita tutkitusti tehokkaammin.

Digitaalisuus varmistaa myös relevantimman viestin luomisen tarkoilla kohdennuksilla. Esimerkiksi kaupungeittain räätälöity viesti varmistaa sen puhuttelevuuden. Lopputuloksena on ulkomainos, joka herättää kohdeyleisön huomion.

Kun puhuttelevuus varmistaa mainoksen huomaamisen, dynaamisuuden avulla viesti saadaan jäämään asiakkaan mieleen. Elävä, kehittyvä, reaaliaikainen tai interaktiivinen – dynaaminen ulkomainos voi olla kaikkea tätä. Teetä räätälöity HTML5-toteutus tai hyödynnä JCDecaux’n ilmaisia sääntöjä luodaksesi mainoksen, joka elää mukana asiakkaan arjessa.

  

Joustavampi tapa tavoittaa läpi Suomen

Digitaaliselle ulkomainonnalle yksilöllinen hinnoittelu ja tapa suunnitella näkyvyyksiä, tekee siitä joustavan keinon tavoittaa tärkeimmät asiakkaasi.

Nyt voit suunnitella täsmäkampanjoita myös muissa Suomen suurissa kaupungeissa. Digitaalisuus tuo mukanaan mm. päiviin ja päivänosiin kohdentamisen. Mahdollisia ovat myös pidempiaikaiset näkyvyydet, joita esimerkiksi Jalostaja hyödyntää varatessaan kauden kaikki torstait.

Digi tarjoaa Brändin kokoon ja tarpeisiin mukautuvan näkyvyyden. Kampanjan laajuutta voi säätää ajoituksen ja sijainnin lisäksi kampanjan näyttökertojen määrää muuttamalla. Näyttökerrat määrittävät miten usein mainos näkyy vaikutusalueen pinnoilla. Jos tiedät jo, kuinka pitkän kampanjan tarvitset, enää sinun tarvitsee valita budjettiisi sopiva näyttökertojen määrä.

  

Valloita huomio UUSien ihmisvirtojen risteyskohdissa

Suomen suurimpien kaupunkien keskustoihin, kauppatoreille, ja ostosmahdollisuuksien äärelle heräävät vaikutusalueet tarjoavat loppuvuoden kiinnostavimman tavan tavoittaa tuoreet asiakasmassat.

Uudet vaikutusalueet ovat jo toiminnassa* ja kampanjat varataan nyt. Aloita syksy hurmaamalla täysin uudet kaupunkiyleisöt!


 
*Jyväskylän vaikutusalue aukeaa loppusyksystä