Digitaalinen ulkomainonta jatkaa kasvuaan. Digi valloittaa uusia kaupunkeja ja laajenee jatkuvasti nykyisissä sijainneissa. Tällä kertaa digitaaliset vaikutusalueet kasvattavat reviiriään Joensuussa ja Rovaniemellä.

Tämä on positiivinen uutinen mainostajille, jotka haluavat tavoittaa juuri näiden kaupunkien yleisövirrat, sillä yli puolet Suomalaisista kiinnittävät huomion ulkomainoksiin kaupungin kaduilla useammin kuin kerran viikossa12. Nyt sinun on mahdollista napata kuluttajien huomio entistä tehokkaammin laajenevissa digikaupungeissa.

 
 

Rovaniemen vaikutusalue ulottuu nyt Lordin Aukiolta Rinteenkulmaan

Suosittu Rovaniemen vaikutusalue kasvaa. Jo ennestään kiinnostava Lordin aukion hubi saa arvoisensa kumppanin Rinteenkulmaan nousevasta digihubista.

Kauppakeskus Rinteenkulman eteen nousee kolme kovaa digipintaa vahvistamaan viestiäsi Rovaniemen keskustassa. Vilkkaasti liikennöity risteysalue ulottaa vaikutusalueen Rovaniemen kiinnostavimpien shoppailumahdollisuuksien äärelle ja varmistaa näkyvyyden kaupungin ytimessä.

 
Joensuun keskustan 3d kartta
 

Joensuun entistä valovoimaisempi kauppatori säväyttää

Yksi Suomen kauneimmista torihubeista täydentyy kokonaisvaltaiseksi vaikutusalueeksi Joensuun digilaajennuksella.

Kauppatorin ja Vapaudenpuiston etelälaidalle, Koskikadun varteen nousevat diginäytöt varmistavat että ulkomainoksesi vallottaa kaupunkilaisten huomion; mistä suunnasta he ydinkeskustaan saapuvatkin.

Uudet digipysäkit valloittavat Joensuun joukkoliikenteen polttopisteessä, yhdistäen torihubin keskeisen sijainnin ja joukkoliikenteen mukanaan tuoman toiston ulkomainoskampanjoihisi.

 

 

Digitaalisuus loistaa ulkomainonnan uudessa arjessa

Huolimatta hurjasta vuodesta 2020, ulkomainonta voi paremmin kuin hyvin. Investoinnit ulkomedian digitalisointiin jatkuvat, eivätkä ulkomedian todelliset vahvuudet ole kadonneet mihinkään.

Jos 2020 on ollut vaikea kaikille, tulevasta vuodesta povataan todellista ulkomainonnan renessanssia, mainostajien rynnätessä paikkaamaan edellisvuoden tyhjiötä.


Voittajina tulevasta markkinoinnin jälleenrakennusvuodesta selviävät brändit, jotka ovat pääsevät ensimmäisinä ihmisten mieliin pitkän hiljaiselon jälkeen. Tässä laajeneva digitaalisuus tulee avuksi, sillä mikä olisi nopeampi tapa päästä kansan tietoisuuteen kuin läpi suomen ulottuva ulkomainoskampanja.

 
Digitaalista ulkomainontaa löytyy nyt Suomen 15 suurimman kaupungin kaduiltaDigitaalista ulkomainontaa löytyy nyt Suomen 15 suurimman kaupungin kaduilta

 

Kysy lisää asiakaspalvelustamme:


 
Lähde:
1. Mind Kuluttaja tammi-kesä 2020 – Kuluttaminen vapaa-aika ja mediat, Kantar TNS Oy, 2020
2. Mind heinä-joulu 2019 – Intermedia, Kantar TNS Oy, 2020