Satojatuhansia myyntimahdollisuuksia ja sama määrä tuotteita odottamassa ostajaansa

K-Ryhmän ruoka- ja käyttötavarakaupat käsittävä digitaalisten ulkomainosten verkosto Digi Shopper on valmis valloittamaan asiakkaidesi huomion juuri ennen ostopäätöstä.

Uusi vaikutusalue tavoittaa valikoitujen K-Kauppojen sadattuhannet asiakkaat, heti myymälän sisääntuloporteilla.

Digi Shopper varmistaa, että tuotteesi erottuu satojentuhansien muiden joukosta.

 
kuva mainoksesta alkon lähelläK-Citymarket Vaasa
 

Avaimet käteen näkyvyys, joka on helppo ostaa!

Digi shopper on helppo valinta myynnin kiihdyttämiseksi suoraan päivittäistavarakaupoissa.

Varaa kampanja, toimita aineistot, ja jää seuraamaan myyntipiikkiä valituissa myyntipisteissä.

 

Digi shopperista löytyy kolme eri pakettia:

K-CitymarketitOta käyttötavarakauppa haltuun Suomen suurimmissa tavarataloissa
K-Supermarketit Varmista ruoka- tai päivittäistavarabrändisi menekki K-Supermarketeissa
Kaikki – Kasvata myyntiä valtakunnallisesti, koko Suomen kattavalla digitaalisella vaikutusalueella

 
mainos ratinan k kaupan lähelläK-Supermarket Ratina
 

Vakuuta kahden vaiheilla olevat kuluttajat

Ostopaikalla tarjottava mainonta on erinomainen tilaisuus vaikuttaa valintojaan punnitseviin kuluttajiin.

Neljä kymmenestä kuluttajasta tulee kauppaan ilman valmista ostoslistaa ja lopuistakin vain murto osa (2 %) on päättänyt tarvitsemansa tuotteen tuotemerkin etukäteen.1

Ostoaktivointi kannattaa myös listan kirjoittaneiden kohdalla, sillä 77 % ostoslistaa kantavista ostaa myös muita kaupassa näkemiään tuotteita.1

Kysyimme asiakkailta, mitkä asiat vaikuttavat siihen, että ostat myös ostoslistasi ulkopuolelta tuotteita? Vastauksista nousi esiin esimerkiksi seuraavanlaisia tärppejä:

 
Haluan kokeilla jotain uutta tai minun tekee mieli jotain kaupassa näkemääni ruokaa Mitkä asiat vaikuttavat siihen, että ostat myös ostoslistasi ulkopuolelta tuotteita?(Avoin kysymys)
 
Havainto et tuote puuttuu kotoa. Joskus heräteostos. Mitkä asiat vaikuttavat siihen, että ostat myös ostoslistasi ulkopuolelta tuotteita?(Avoin kysymys)
 
Tarjoukset ja yllättävä mainonta Mitkä asiat vaikuttavat siihen, että ostat myös ostoslistasi ulkopuolelta tuotteita?(Avoin kysymys)
Hyvin esille nostetut houkutusostokset Mitkä asiat vaikuttavat siihen, että ostat myös ostoslistasi ulkopuolelta tuotteita?(Avoin kysymys)
 
digi shopper näyttö eastonissaK-Citymarket Easton
 

Mainonta kaupan sisällä toimii!

Suurin osa ostopäätöksista syntyy kaupan sisällä.

Ostoympäristö on erinomainen paikka viestiä esimerkiksi uutuustuotteista, sillä 63 % kuluttajista saa tiedon elintarvikkeiden uutuustuotteista kaupan sisällä olevista mainoksista.1

Yli puolet vastaajista myös kokevat, että juuri mainoksilla on vaikutusta uutuustuotteiden kokeiluun:
MAINOKSET AUTTAVAT LÖYTÄMÄÄN UUTUUSTUOTTEET (-%)
IRO Research, 2019, n=800

Tärkeää on myös huomata mainonnan vaikutus ostoaktivointiin. 43 % suomalaiskuluttajista kokeekin kaupan sisällä olevan tuotemainoksen vaikuttavan ostopäätökseen:
OSTAN AINAKIN JOSKUS RUOKAKAUPAN SISÄLLÄ OLEVAN TUOTEMAINOKSEN PERUSTEELLA (-%)
IRO Research, 2019, n=800

 

Digi Shopper on paras tapa tuoda brändisi kaupan sisään ja vaikuttaa potentiaalisiin asiakkaisiisi ostohetkellä!

Lue lisää Digi Shopperin mahdollisuuksista, ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme kysyäksesi lisätietoja:

Kysy lisää asiakaspalvelustamme:


 
mainosnäyttö kärryjen päällä
 
Lähde:
1. Point of sale tutkimus, IRO Research, 2019, n=800