Menu Ota yhteyttä

Konsepti

Veet lähti JCDecaux'n kanssa markkinoimaan uutta karvanpoistolaitteiden valikoimaansa innovatiivisella kampanjalla. Veet valloitti Shaanxi Roadin metroaseman, yhden Shanghain vilkkaimmista sijainneista, ja muutti sen kirkkaan pinkiksi taidegalleriaksi, joka avasi brändin rikasta historiaa.

Veet ja JCDecaux rakensivat neljä erikoisinstallaatiota metroaseman sisälle, jotka edustivat arjen ympäristöjä – kylpyhuonetta, rantaa, kahvilaa ja metrovaunua, jotka kannustivat ohikulkijoita oppimaan lisää brändin tarinasta ja tuoteominaisuuksista.

Kylpyhuoneen sisustus muistutti, missä ihmiset voivat käyttää Veetin tuotteita. Kauniilla rantamaisemalla jättimäisine jäätelötteröineen oli voimakas visuaalinen vaikutus, ja siitä tuli suosittu valokuvauspaikka.

Veet ja JCDecaux käärivät metroaseman pilarit pinkkiin, korostaen valokuvia "paljaan ihon taidegalleriasta", 16 valokuvan näyttelystä, joka esitteli modernien naisten elämää. Kampanjaan kuului myös digitaalisia näyttöjä, jotka ohjasivat työmatkalaiset vierailemaan Veetin kotisivuilla.

Vaikutus

Veetin ikimuistoinen kampanja vahvisti brändin asemaa Kiinassa, missä suhtautuminen ihokarvoihin on perinteisesti eronnut hieman lännestä, eivätkä karvanpoistolaitteet ole niin laajalle levinneitä. Installaatioista tuli suosittu nähtävyys ja työmatkalaiset oppivat lisää Veetistä hauskalla tavalla.