Sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja vierailujen seurantaan. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää ja muuta evästeasetuksia.
Konsepti
Veet ja JCDecaux rakensivat neljä erikoisinstallaatiota metroaseman sisälle, jotka edustivat arjen ympäristöjä – kylpyhuonetta, rantaa, kahvilaa ja metrovaunua, jotka kannustivat ohikulkijoita oppimaan lisää brändin tarinasta ja tuoteominaisuuksista.
Kylpyhuoneen sisustus muistutti, missä ihmiset voivat käyttää Veetin tuotteita. Kauniilla rantamaisemalla jättimäisine jäätelötteröineen oli voimakas visuaalinen vaikutus, ja siitä tuli suosittu valokuvauspaikka.
Veet ja JCDecaux käärivät metroaseman pilarit pinkkiin, korostaen valokuvia "paljaan ihon taidegalleriasta", 16 valokuvan näyttelystä, joka esitteli modernien naisten elämää. Kampanjaan kuului myös digitaalisia näyttöjä, jotka ohjasivat työmatkalaiset vierailemaan Veetin kotisivuilla.
Vaikutus
Veetin ikimuistoinen kampanja vahvisti brändin asemaa Kiinassa, missä suhtautuminen ihokarvoihin on perinteisesti eronnut hieman lännestä, eivätkä karvanpoistolaitteet ole niin laajalle levinneitä. Installaatioista tuli suosittu nähtävyys ja työmatkalaiset oppivat lisää Veetistä hauskalla tavalla.