Menu Ota yhteyttä

Konsepti

Jetstarin interaktiivinen kampanja tunnisti, mihin ihmisten katse kohdistui ja näytti kohdetta vastaavan viestin.

Yksilölliseen kampanjaan kuului Honolulun, Kultarannikon ja Perthin kaltaisia kohteita, joita esiteltiin kauniilla maisemakuvilla. Kampanja myös mittasi, mitkä kuvat saavuttivat eniten katselukertoja.

Katseenseurannan tulosten perusteella ulkomainos joko näytti alennushinnan katsojan unelmien lomakohteeseen tai tulosti Jetstarin 500$ lahjakortin, jolla onnekas osallistuja pääsee varaamaan elämmänsä loman.

Tulokset

J Walter Thompsonin ja Wavemakerin kanssa tehty kampanja toteutettiin JCDecaux INNOVATE näytöillä Melbournessa ja Sydneyssä.

Australian ensimmäinen katseenseurantaa hyödyntävä ulkomainoskampanja ilahdutti ohikulkijoita, teki Jetstarin edulliset lennot tunnetuksi ja aktivoi osallistujat varaamaan matkan unelmien lomakohteeseensa.