Menu Ota yhteyttä

Konsepti

Heineken ja JCDecaux yhdistivät voimansa ja toivat Champions Liigan finaalin Sao Paulon metroasemalle.  Maan toiseksi suurin panimo valjasti Brasilialaisten tunnetun intohimon jalkapalloa kohtaan, ja toi pelin suoraan kansallisidentiteetin sydämmeen.
 

Heineken ja JCDecaux rakensivat neljästä digitaalisesta LED-näytöstä 12m2 kuution Paraison asemalle. Kuutio näytti lähetystä yhdestä jalkapallon odotetuimmista jännitysnäytelmistä - Champions liigan finaalista.

Paraison asema sijaitsee kaupallisesti tärkeässä risteyskohdassa, Paulista Avenuen lähellä. Kyseessä on Etelä-Amerikan suurin liiketoiminnan keskittymä, jonka läpi kulkee päivittäin yli 800 000 työmatkalaista.

Ohikulkijat pystyivät tarkistamaan pelitilanteen, sosialisoimaan ja istuskelemaan digitaalisen kuution ympärillä, ilman että missaisivat hetkeäkään tärkeästä pelistä – mikä muodostui monelle ongelmaksi kaupungin pitkien työmatkojen vuoksi.
 


Vaikutus

Heinekenin kampanja mahdollisti jalkapallofaneille lempijoukkueidensa seuraamisen matkalla määränpäähänsä. Aktivointi aseman kiireisimmällä kokoontumispaikalla voimisti assosiaatiota Brasilian suosituimman urheilulajin ja Heineken brändin välillä.