Sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja vierailujen seurantaan. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää ja muuta evästeasetuksia.
Konsepti
Heineken ja JCDecaux rakensivat neljästä digitaalisesta LED-näytöstä 12m2 kuution Paraison asemalle. Kuutio näytti lähetystä yhdestä jalkapallon odotetuimmista jännitysnäytelmistä - Champions liigan finaalista.
Paraison asema sijaitsee kaupallisesti tärkeässä risteyskohdassa, Paulista Avenuen lähellä. Kyseessä on Etelä-Amerikan suurin liiketoiminnan keskittymä, jonka läpi kulkee päivittäin yli 800 000 työmatkalaista.
Ohikulkijat pystyivät tarkistamaan pelitilanteen, sosialisoimaan ja istuskelemaan digitaalisen kuution ympärillä, ilman että missaisivat hetkeäkään tärkeästä pelistä – mikä muodostui monelle ongelmaksi kaupungin pitkien työmatkojen vuoksi.
Vaikutus
Heinekenin kampanja mahdollisti jalkapallofaneille lempijoukkueidensa seuraamisen matkalla määränpäähänsä. Aktivointi aseman kiireisimmällä kokoontumispaikalla voimisti assosiaatiota Brasilian suosituimman urheilulajin ja Heineken brändin välillä.