Sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja vierailujen seurantaan. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää ja muuta evästeasetuksia.
Hyviä uutisia kaikenkokoisille mainostajille! Tammikuusta 2018 alkaen digitaalisen ulkomainonnan suunnittelu ja ostaminen on entistä helpompaa ja joustavampaa.
Siirrymme myymään digitaalista ulkomainontaa näyttökertapohjaisesti digihubeissa (=digitaalisten näyttöjen keskittymä) ja vaikutusalueissa (=suurempi kokonaisuus joka muodostuu digihubeista). Voit valita kampanjaasi juuri ne digihubit, mitkä ovat oleellisia kampanjallesi ja juuri niinä päivinä tai ajankohtina, kuin haluat, ja juuri sellaisella näyttökertamäärällä, minkä tarvitset.
Siirtymällä näyttökertapohjaiseen digitaaliseen ulkomainontaan, haluamme tehdä siitä mainostajille entistä helpompaa ja joustavampaa hyödyntää, minkä kokoisella budjetilla tahansa. Kehitämme tällä tavalla DOOH-tarjoamaamme entistä modulaarisemmaksi ja helpommaksi yhdistellä. Tuomme samassa yhteydessä myös uutta dataa ja uusia työkaluja markkinan käyttöön.