Menu Ota yhteyttä
Digitaalinen mainoslaite Tampereen Keskustorin bussipysäkillä

Mainosta kuin Nakkifakiiri – huomiota Tampereen parhailla sijainneilla

Kesäkuun ensimmäisellä viikolla Tampereen keskustan on vallannut paikallinen kuuluisuus, nakkikioski Nakkifakiiri. Tämä perinteikäs tamperelainen toimija on yhdessä JCDecaux’n kanssa ottanut uuden raitiotien varrelle rakentuneet digitaaliset ulkomainosnäytöt, digihubit, haltuunsa. Nakkifakiirin taustalla omistajana toimii nykyisin Tampereen Setlementti ry, jonka toiminnan ytimessä on sosiaalinen työ, joka tukee ihmisten arkea ja rohkaisee yhteiseen kanssakäymiseen. Yhteiskampanja tavoitteena on herättää huomiota ja luoda näkyvyyttä ikoniselle Nakkifakiirille sekä Tampereen Setlementti ry:lle.
 
 

Tampereen keskustan parhaat sijainnit mainoksellesi

Pian liikennöintinsä ensimmäisen vaiheen aloittavan Tampereen ratikan varrelle JCDecaux on rakentanut suojaa tarjoavat ja tyylikkäät raitiovaunupysäkit. Näillä pysäkeillä mainostajien on helppo näkyä laadukkailla digitaalisilla ulkomainospinnoilla, herättää kaupunkilaisten huomio, rakentaa brändiä ja ohjata kuluttajia yrityksen tuotteiden ja palveluiden pariin. Nämä digitaaliset, useamman digipinnan hubit sijaitsevat raitiotien varrella vilkkailla sijainneilla kauppojen, palvelujen ja joukkoliikkumisen ytimessä.

Digihubien avulla mainostajilla on mahdollisuus tavoittaa tamperelaiset tehokkaasti liikkeellä niin kävellen, pyörällä, julkisella liikenteellä kuin autollakin, ja päästä näin osaksi kaupunkilaisten arkea. Joustavuutensa ansiosta digihubeilla voidaan saavuttaa tehokkaasti myös paikallista näkyvyyttä esimerkiksi mainostamalla vain yhdessä digihubissa tai vaikkapa yrityksen kotikadun varren digitaalisissa näytöissä.
  
 

Kampanjan koko tarpeidesi mukaan

Kokonsa puolesta Tampere on niin valtakunnallisen kuin paikallisenkin ulkomainostajan monien mahdollisuuksien alue. Tiivis ja julkisen liikenteen varaan rakentuva keskusta tekee siitä ulkomainonnan näkökulmasta loistokohteen — ihmisten liikkuminen ja suuri liikennemassa keskittyvät kaupungin keskeisille pääväylille, Hämeenkadulle, Satakunnankadulle ja Tampereen valtatielle.  Näiden varrelta löytyvät myös JCDecaux’n laadukkaat digihubit.

Tällä hetkellä valittavana on yhteensä 11 digihubia, joista 8 sijaitsee raitiotien varrella ja 3 Koskikeskuksessa ja kauppakeskus Ratinassa. Digihubeista voi valita kampanjaansa vain muutamia yksittäisiä digihubia, esimerkiksi yritykselle tärkeiden sijaintien läheisyydestä tai sijainteja läheltä toimipistettä ohjatakseen kuluttajia suoraan liikkeeseen. Kampanjaan voi valita myös kaikki hubit ja näin ollen herättää huomiota brändille tai yritykselle koko Tampereen keskustassa.




 

Haluatko kuulla lisää, kuinka mainostaa kuin Nakkifakiiri?

 

PSST!

Voit hyödyntää myös kesäetumme -30% Tampereen digitaalisessa kampanjassa. Kesäetu koskee kampanjoita, jotka sijoittuvat viikoille 25-30.
 

TULOSSA!

Loppukesästä rakennamme raitiotien varrelle vielä 3 digihubia lisää! Tilaa uutiskirjeemme ja pysyt ajan tasalla uutisistamme.