Menu Ota yhteyttä
 

Yleisöt ulkona

Viime vuosikymmenen aikana kodin ulkopuolella vietetty aika on kasvanut yli
33%

(Lähde: Taloustutkimus)

Ulkona vietetään keskimäärin

152 minuuttia

päivittäin

 
MEDIAN VALTAKUNNALLINEN VIIKKOTAVOITTAVUUS
Lähde: TNS Mind H12018 N=10072

 

Kaupungistuminen

70% Suomen ostovoimasta asuu kaupungeissa.

(Lähde: Suomen ympäristökeskus)

 
 
Liikennevirtojen risteyskohdat, kuten juna- ja metroasemat, sekä uudet kaupallisen kehityksen hankkeet kuten Redi ja Tripla, muodostavat uusia keskittymiä ilman tarvetta lähteä perinteiseen 'keskustaan'. Sampo KoskinenHead of Marketing, JCDecaux Finland
 

Ulkomainonta on brändin rakentaja Suomen suurimmissa kaupungeissa.

KAUPUNKILAISTEN MIELIPIDE ULKOMAINOKSISTA:
Lähde: Street Talkers