Länsimetron uusilla asemilla alkoi joulukuhina
Uudet metroasemat Länsimetron 2. vaiheessa ovat avautuneet liikenteelle ja yleisölle. Uudet asemat Kaitaa, Espoonlahti, Soukka ja Kivenlahti ovat saaneet myös uudet digitaaliset ulkomainosnäytöt, joilla ensimmäiset kampanjat pyörähtivät päälle lauantaina 3.12. Asemien läheisyydessä on paljon ostosympäristöjä, kuten Espoonlahden Lippulaiva ja Soukan Kauppakeskus. Näin tavoitetaan joukkoliikenteen käyttäjät ja ostomoodissa olevat kaupunkilaiset. Kaitaa ja Kivenlahti puolestaan ovat ympäristöjä, joissa kaupunkilaiset tavoitetaan ostosmatkan alkupäässä. Asemat sijaitsevat asuinalueilla, joita metron myötä kehitetään entisestään. Esimerkiksi Kivenlahteen rakennetaan uusi liikekeskus.
Haluatko mukaan joulukuhinaan ja vaikuttaa upouusilla asemilla ensimmäisten joukossa? Lue lisää tai ota yhteyttä:
Mainosta ensimmäisten joukossa Länsimetron uusilla pysäkeillä
Turun torilla tavoitetaan shoppailevat kuluttajat
Turun Kauppatorin uudistuksen tavoitteena oli elävöittää Turun keskustaa, parantaa viihtyisyyttä ja lisätä kaupankäyntiä alueella. Kauppatori onkin nyt kaupan keskus ja suosittu tapaamispaikka. Se on sekä jalankulkijoiden, pyöräilijöiden, autoilijoiden että joukkoliikenteen solmukohta. Torille ovat nousseet myös JCDecaux’n uudet digitaaliset ulkomainosnäytöt.
Kauppatorilla sijaitsevat uudet digitaaliset ulkomainosnäytöt tavoittavat shoppailevat kuluttajat, aikaa viettävät kaupunkilaiset sekä matkalla olijat tehokkaasti kolmella eri digihubilla: Tori, Börs ja Hansakortteli. Yhteensä vaikutusmahdollisuuksia on 12 upouuden digitaalisen ulkomainosnäytön verran.
Ensimmäiset kampanjat ovat käynnistyneet 1.12., hyödynnä uudet mahdollisuudet ja vaikuta turkulaisiin kuluttajiin.
Mainosta ensimmäisten joukossa Turun uudella Kauppatorilla