Menu
  • En-Fi
”Nyt näyttää tosi hyvälle.”, kertoo tamperelaisten gastropubien omistajan, Vinotecan toimitusjohtaja Sami Lappalainen. Hänen mukaansa kaupunki heräsi eloon vilkkaammin kuin aiempina kesinä, ja ravintoissa käydään taas ilolla.

Mahdollisuus ulkomainontaan kesä–heinäkuun vaihteessa osui yritykselle kohdilleen kuin kylmä huurteinen janoiselle. ”Porukkaa on kaupungilla liikkeellä ihan mahtavasti”.

Gastropubit näkyivät kaupungin parhailla paikoilla kesäkulkijoita kutkuttavalla viestillä: Lomaan ja arkeen, kun se on tarpeen. Ja sehän oli! Ranskalaishenkinen Tuulensuu, tapasbaari Inez, pizzeria Myssy, viinibaari Deli 1909… ja vielä moni muu, joista mainonta tarjosi lisätietoja gastropub.net.

Vinotecan gastropubit houkuttavat asiakkaita ruoka- ja juomatarjonnalla, jonka monipuolisuudelle ei helposti löydy vertailukohtaa – edes ravintolakaupunki Tampereella. Jokaisella pubilla on oma luonteensa ja tunnelmansa, ja osittain myös oma asiakaskuntansa.

Ulkomainonnalla erilaiset asiakkaat on helppo tavoittaa, niin vanhemmat kuin tuoreemmatkin ravintolakävijät. Vinotecan pubit sijaitsevat vilkkailla paikoilla eri puolilla Tamperetta, samoin kuin JCDecauxin digihubit, digitaalisten näyttöjen keskittymät. Uuden ratikkareitin varrelle on rakentunut upouusi Tampere Street, vaikuttava digihubeista koostuva vaikutusalue.

Gastropubeille ulkomainonnan käyttö oli ensimmäinen kerta, muttei välttämättä viimeinen. ”Tosi mukavaa, että saatiin tämmöinen tilaisuus. Kaikki oli erittäin helppoa ja joustavaa.”, kiittää Sami Lappalainen.

Tampereen kaupunkiympäristö tarjoaa ravintoloille ja muulle kivijalkabisnekselle nyt kaikin puolin parastaan: ratikkatyöt ovat ohitse ja valtaisa Kansiareenakin valmistumassa. Samalla pandemia hellittää, ja kaupunkilaiset ja matkailijat ottavat vapaammasta elämästä kaiken irti.

”Tampereen on kokonaisuudessaan tarjonnaltaan ja tasoltaan parempi kuin ikinä.”, lupaa myös Sami Lappalainen.

MAINOSTAJA, OTA DIGILOIKKA RATIKKA-AIKAAN

Tampereen ratikka aloittaa liikennöinnin täysillä maanantaina 9.8.2021. Ratikka on sekä nähtävyys että mahtavuus – nopea, helppo ja tasainen tapa matkustaa aina Hervannasta Pyynikitorille asti ja takaisin, ja mihin vain siinä välillä. Mainostajalle ratikkareitti on mahtava tapa ottaa haltuun Tampereen tuorein kaupallinen potentiaali.

JCDecaux’n uusien, Tampereen raitiotien varrelle rakentamien digihubien eli digitaalisten mainospintojen ryhmittymien avulla tavoitat tehokkaasti sekä kaupungilla liikkuvat tamperelaiset että kaupungissa vierailevat. Niin autoilijat, pyöräilijät, kävelijät kuin julkisillakin kulkevat. Digihubit ovat vilkkailla paikoilla kauppojen, palvelujen ja joukkoliikkumisen ytimessä, muun muassa Keskustorilla, Sammonaukiolla ja Rautatieasemalla.

Kahdeksan digihubin kokonaisuus kattaa koko raitiotiereitin, ja alkusyksystä tulee vielä 3 digihubia lisää. Tampereella on siten erityisen näyttävä digitaalisten pintojen Tampere Street
-vaikutusalue, jolla voi vallata joko koko kaupungin tai oman liiketoiminnan kannalta keskeisimmät alueet. Digitaalista mainontaa voi kohdistaa joustavasti myös esimerkiksi kellonajan tai sään mukaan.

Kaupunkidigi on vaikuttavien pintojen mainontaa, jossa kohdistamisen rajana on vain oma luovuus. Joustavuutensa ansiosta se sopii sekä pienille että isoille mainostajille, niin taktisiin toimiin kuin brändimainontaankin.

Haluaisitko paikallista näkyvyyttä Tampereelle? Lue lisää Tampereen ulkomainosmahdollisuuksista

KAUPUNKIDIGILLÄ NÄKYVYYTTÄ SUOMEN TOP20 SUURIMPAAN KAUPUNKIIN

Tampereen uusi raitiotien varrelle rakentunut digitaalinen vaikutusalue, Tampere Street, on osa JCDecaux’n Kaupunkidigi-tarjoamaan, jolla tavoitetaan kaupunkilaiset kuluttajat 15 Suomen top20 kuuluvassa suurimmassa kaupungissa. Kaupunkidigiin kuuluvat digihubit sijaitsevat aina kaupunkien parhailla ja vilkkaimmilla paikoilla, ja niistä voi joustavasti yhdistellä oman tarpeen mukaan yhden tai useamman hubin tai kaupungin diginäkyvyyksiä.

Digihubeista voi valita myös kaikki ja valloittaa digitaalisella ulkomainonnalla kaikki Suomen suurimmat kaupungit. Digitaalinen ulkomainonta tarjoaa myös tarkempaa kohdennettavuutta: ajamalla mainontaa esimerkiksi aamun tunneilla mainostaja tavoittaa tehokkaasti vaikkapa keskusta-alueen työmatkalaiset. 

Tampereen lisäksi Kaupunkidigiin kuuluvat digitaaliset hubit mm. Turussa, Helsingissä, Lahdessa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Oulussa ja Hämeenlinnassa.

Kiinnostuitko Kaupunkidigistä? Tutustu koko tarjoamaan.

 

Published in Case