Menu
  • En-Fi
Yleisömäärät ovat olleet lähes jatkuvassa kasvussa viime keväästä lähtien ja positiivisen kehityksen myötä palautuneen lähelle normaalia tasoa.

Ulkomainonnan yleisömäärissä on ollut keväästä lähtien positiivinen kehityssuunta, kuluttajat ovat aktiivisesti liikkeellä kaupungeissa, joukkoliikenteessä sekä ostoympäristöissä. Yleisömäärät ovatkin palautuneet lähes normaalille tasolle kaikissa ympäristöissä, ja tämän johdosta myös viikkoraportointimme päättyy. Tulemme jatkossakin seuraamaan aktiivisesti kuluttajien liikkumisen muutoksia eri kaupunkiympäristöissä ja tuottamaan erillisiä katsauksia tilanteen mukaan.

Yleisömäärät Helsingin digihubien ympäristössä viikolla 37

Nousijamäärät metroympäristössä viikolla 37

 

Published in Ajankohtaista , about #B2B, #Data, #Joukkoliikenne, #Kuluttaja