Menu
  • En-Fi
Paikallinen tamperelainen kuuluisuus, ikoninen nakkikioski Nakkifakiiri valtaa Tampereen raitiotien uudet digihubit 1.6.-8.6.

JCDecaux’n Kaupunkidigi -tarjoama on vahvistunut kuluneen kevään aikana, kun Tampereen keskustaan uuden raitiotien varrelle on rakentunut 8 uutta digihubia. Tämän Tampere Street -vaikutusalueen ottaa kesäkuun ensimmäisellä viikolla haltuun paikallinen toimija, Nakkifakiiri.  Nakkifakiirin taustalla omistajana toimii nykyisin Tampereen Setlementti ry, jonka toiminnan ytimessä on sosiaalinen työ, joka tukee ihmisten arkea ja rohkaisee yhteiseen kanssakäymiseen. Tämän Nakkifakiirin, Tampereen Setlementin ja JCDecaux’n yhteiskampanjan tavoitteena on herättää huomiota ja luoda näkyvyyttä ikoniselle Nakkifakiirille sekä Tampereen Setlementti ry:lle - ja tietenkin myydä lisää nakkeja!

 

 

Tampereen parhailla paikoilla osaksi kuluttajan arkea

Mainosta kuin Nakkifakiiri -kampanja näkyy Tampereen ydinkeskustassa uusissa raitiotien varrelle rakennetuissa digitaalisissa hubeissa 1.6.-8.6. Tampereen keskustan remontti alkaa olla valmis ja raideliikenne uuden raitiotien ensimmäisellä linjalla aloittaa pian liikennöinnin. Kokonaisuudessaan ratikka aloittaa liikennöinnin elokuun alussa, jolloin myös viralliset aikataulut lyödään lukkoon. JCDecaux’n raitiotien varrella sijaitsevien digihubien avulla mainostajilla on mahdollisuus tavoittaa tamperelaiset tehokkaasti liikkeellä niin kävellen, pyörällä, julkisella liikenteellä kuin autollakin, ja päästä näin osaksi tamperelaisen kuluttajan arkea.  
 
Keskustan alueen digipinnat tarjoavat näyttävää läsnäoloa katukuvassa isoille mainostajille ja brändeille, mutta paikan ja ajan haltuunotto digitaalisilla näytöillä saa ohikulkijat kiinnostumaan myös alueella sijaitsevasta paikallisesta toimijasta. Digitaalisia, useamman digipinnan hubeja on Tampereen raitiotien varrella tällä hetkellä saatavilla 8 kappaletta ja ne sijaitsevat vilkkailla sijainneilla kauppojen, palvelujen ja joukkoliikkumisen ytimessä, muun muassa Keskustorilla, Sammonaukiolla ja Rautatieasemalla. Näiden 8 digihubin lisäksi alueen näkyvyyttä voi lisätä Koskikeskuksen ja Ratinan kauppakeskusten sisällä sijaitsevien pintojen avulla. Ensi syksynä Tampereen digitaalinen ulkomainoskokonaisuus kasvaa edelleen 3 uudella digihubilla, jotka kaikki aukeavat raitiotien varrelle.  

 

 

Kaupunkidigillä näkyvyyttä Suomen top15 suurimpaan kaupunkiin

Tampereen uusi raitiotien varrelle rakentunut digitaalinen vaikutusalue, Tampere Street, koostuu 8 digihubista. Tämä vaikutusalue kuuluu JCDecaux’n Kaupunkidigi-tarjoamaan, jolla tavoitetaan kaupunkilaiset kuluttajat Suomen top15 suurimmassa kaupungissa. Kaupunkidigiin kuuluvat digihubit sijaitsevat aina kaupunkien parhailla ja vilkkaimmilla paikoilla ja niitä voi joustavasti yhdistellä oman tarpeen mukaan yhden tai useamman diginäkyvyyteensä. Digihubeista voi valita myös kaikki ja valloittaa digitaalisella ulkomainonnalla kaikki Suomen suurimmat kaupungit. Digitaalinen ulkomainonta tarjoaa myös tarkempaa kohdennettavuutta – ajamalla mainontaa esimerkiksi aamun tunneilla mainostaja tavoittaa tehokkaasti vaikkapa keskusta-alueen työmatkalaiset.  

Tampereen lisäksi Kaupunkidigiin kuuluvat digitaaliset hubit mm. Turussa, Helsingissä, Lahdessa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Oulussa ja Hämeenlinnassa. Kiinnostuitko Kaupunkidigistä? Tutustu koko tarjoamaan

Haluaisitko paikallista näkyvyyttä Tampereelle? Lue lisää Tampereen ulkomainosmahdollisuuksista

Lue lisää Mainosta kuin Nakkifakiiri -kampanjasta

Published in Ajankohtaista