Menu Yhteystiedot
  • En-Fi
Maaliskuu oli täynnä loistavia ulkomainostoteutuksia – valitsimme niistä parhaat! 

Lyko toi Rautatientorin mainospintoihin väriä ja luovuutta ottaen alueen haltuun sekä kompassiaukion jättinäyttöä, että myös laituritason X-track-kangasta ja digitaalisia näyttöjä hyödyntämällä.

 

Prisman selkeä ja tunnistettava, valikoiman monipuolisuutta korostava mainos vangitsi katsojan monella tasolla ja puhutteli niin visuaalisesti kuin myös tekstin tasolla.

 

Urbaanin katukuvan klassikoksi muodostunut mainospinta, kokoteipattu raitiovaunu, sai tällä kertaa ympärilleen herkullisen ja huomiota herättävän kuosin toisen klassikon, Classic-jäätelön kampanjan muodossa.

 

Ikean kampanja hyödyntää ulkomainonnan paikallista ulottuvuutta yhdistämällä kuvituksessaan Oulun tunnuspatsaan sekä Ikean keittiön lisäten näin huomioarvoa sekä sitouttavuutta.

 

Myös Turun Sanomien mainos korostaa paikallisuutta tuoden lehdessä painetussa muodossa olevia ajankohtaisia asioita "kartalle", tässä tapauksessa Turusta otettuun ilmakuvaan. 

 

 

Published in Artikkeli