Menu Yhteystiedot
  • En-Fi
Loppuvuosi oli pullollaan hienoja kampanjoita joukkoliikkumisen ympäristöissä. Valitsimme niistä parhaat!

Ison Omenan Lohkotut Hinnat -kampanjan mainos on yksinkertainen, selkeä ja oivaltava. Luovan toteutuksen kuvavalinta sitoo yhteen viestin sekä mainostajan, taaten selkeydessään helpon luettavuuden sekä hyvän huomioarvon. Myös mainospaikan valinta on onnistunut, metron tuodessa yleisöä ostoksille kauppakeskukseen.

 

Rakkautta ja Anarkiaa -elokuvafestivaali toi väriä syksyyn tapahtumaa esittelevällä raitiovaunumainoksellaan. Visuaalinen toteutus on leikkisä, kevyt sekä selkeä.

 

Woltin kampanja toi raitiovaunujen ulkopinnoille sekä pysäkeille piristävästi hieman totutusta poikkeavaa visuaalista ilmettä, joka vangitsee yritystoiminnan keskeisimmät elementit pelinomaiseen visuaaliseen toteutukseen.

 

Published in Artikkeli , about #Digi, #DOOH, #Abribus