Oatly
Oatlyn luova toteutus on leikkisyydessään ja oivaltavuudessaan mainio. Visuaalisten elementtien kontrasti suhteessa toisiinsa on vahva, joten mainoksen viesti välittyy myös heikommassa valaistuksessa sekä kauempaa tarkasteltuna.


Canary Island Tourism
Canary Island Tourismin dynaamisessa toteutuksessa hyödynnettiin reaaliaikaista dataa vallitsevasta säätilasta ja luotiin vahva kontrasti kotimaan sekä etelän matkakohteen säätilojen välille. Mainoksen vahvuus on kontekstissa sekä relevanttiudessa katsojalle: kukapa meistä ei haluaisi lähteä pakoon marraskuun koleutta jonnekin lämpimään!

Reissumies
Reissumiehen kirkkaan keltainen brändiväri erottui marraskuun harmaudessa edukseen. Ensimmäisellä vilkaisulla voisi luulla, että kyseessä on perinteinen Reissumies-mainos, mutta tarkemmin katsottuna toteutuksesta löytyy sisällöllistä moniulotteisuutta, joka ottaa kantaa tärkeään asiaan. Tuomalla tunnettuja suomalaisia perinteisen reissumies-hahmon tilalle yritys haluaa laajentaa edustamaansa mieskuvaa monipuolisemmaksi ja edistää näin suvaitsevaisuutta ja monimuotoisuutta.

