Menu Yhteystiedot
  • En-Fi
JCDecaux’n verkkopalvelu uudistui ja koki suurimman kehitysharppauksen sitten vuoden 2015, jolloin verkkopalvelu lanseerattiin. Uudistus tuo käyttäjille paljon uusia, käyttökokemusta parantavia toiminnallisuuksia sekä uudistetun ilmeen. Uudistettu verkkopalvelu julkaistiin 21.3.2022.  

Perusominaisuudet pysyvät ennallaan 

Verkkopalvelun perusominaisuudet pysyvät ennallaan. Ulkomainoskampanjoiden elinkaaren hallinta aina tarjouspyyntöjen luomisesta vahvistamiseen, kampanjadokumentit ja keskustelu, digi- ja paperituotteiden ajantasaisen saatavuuden tarkastelu sekä digituotteiden suora tilaaminen ovat mukana uudistetussa palvelussa.

Uudistettu versio on rakenteeltaan edeltäjäänsä selkeämpi. Kampanjat, tarjouspyynnöt, digitilaukset ja digitilausten luonnokset löytyvät samasta näkymästä, jossa käyttäjä pystyy siirtymään aiempaa nopeammin listojen välillä. Listoilta hakemista sekä listojen järjestämistä on myös parannettu.


Näkyvyyden suunnitteluun sekä vahvistaminen entistä helpompaa

Diginäkyvyyksien suunnitteluun sekä vahvistamiseen on tehty merkittäviä parannuksia. Kartalta on nähtävissä jokaisen hubin (digitaalisten näyttöjen keskittymä) kuva sekä lisätiedot. Tuotteita on mahdollista hakea selailun lisäksi myös sanahaulla. Uusina tuotekategorioina mukaan on lisätty ”Joukkoliikkuminen” sekä ”Sijaintikohdennukset”. 
Näkyvyyden suunnittelu ja kohdennukset eri tuotteille ovat nyt joustavampia rakentaa. Valitut tuotteet voidaan kohdentaa joko kaikki kerralla tai vaihtoehtoisesti tuotteille voidaan asettaa myös yksittäisiä kohdennusvalintoja. Käyttäjä pystyy säätämään ajallisen kohdennuksen lisäksi tuttuun tapaan tavoiteltujen DOOH impressioiden määrää. Saatavuustieto esitetään sekä tuotetasolla että päivänosatasolla.


Parannuksia digi -ja klassisten tuotteiden näkymiin 

Uudistetussa digituotenäkymässä on entistä vaivattomampi tehdä nopeita kokeiluita sekä suunnitelmia. Näkymään on myös aina suora pääsy verkkopalvelun päänäkymästä ja luonnoksen voi jatkossa tallentaa myös ilman mainostajatietoa. Mikäli mainostaja on valittuna, suunnittelunäkymään tulee uutena tietona näkyviin myös näkyvyyden mainostajakohtainen nettohinta aineistonhallintakuluineen. 
Myös klassisten tuotteiden suunnittelu- ja kapasiteettinäkymään on tehty parannuksia. Käyttäjä voi valita kerralla useita eri tuotteita ja vertailla niiden saatavuustietoja viikkotasolla. Kaikkien tuotteiden viikkokohtaiset saatavuustiedot ovat kätevästi selattavissa yhdellä silmäyksellä sisältäen sekä kokonaissaatavuuden että kaupunkikohtaisen saatavuuden. Valituista tuotteista voi tuttuun tapaan tehdä tarjouspyynnön JCDecaux’n asiakaspalveluun. 
 

 

Published in Ajankohtaista