Menu
  • En-Fi
JCDecaux’n timanttinen digi on esillä seuraavat viikot vaikuttavalla tavalla, kun JCDecaux’n timantit -näkyvyys starttaa laajalla digitaalisen ulkomainonnan kokonaisuudella.

Parhaat muistetaan ulkoa

JCDeacaux’n timanttinen diginäkyvyys pyörähtää päälle maanantaina 1.2. ja on katukuvassa kaksi viikkoa ystävänpäivään asti. Näkyvyyden päähenkilöinä ovat digitaalisen ulkomainonnan lisäksi JCDecaux’n timanttiset ihmiset. JCDecaux’lla yrityksen tekevät dekoolaiset, jotka ovat kaiken tekemisen sydän.

Tällä timanttisella näkyvyydellä halusimme tuoda esiin myös digitaalista ulkomainontaa Suomessa, sen vaikuttavuutta ja kykyä herättää huomiota sekä suuruuden tunnetta. Digitaalinen tarjoamamme koostuu digihubeista, jotka ovat digitaalisten näyttöjen keskittymä kaupungin parhailla paikoilla, vilkkaiden liikennevirtojen keskiössä. Tulevan kahden viikon aikana JCDecaux ottaa ajan ja paikan haltuun katukuvassa, tarjoten sisällöillä kaupunkilaisille iloa, hauskuutta ja lämpimiä hymyjä kaupungin timanttipaikoilla.

Suomen parhaat digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuudet

JCDecaux’n timanttinen digitarjoama on Suomen parasta. Digitaalinen tarjoamamme rakentuu digihubien lisäksi vaikutusalueista. Hubi on digitaalisten näyttöjen keskittymä kaupungin parhailla paikoilla ja vaikutusalue puolestaan on laajempi kokonaisuus, joka koostuu digihubeista.

Jokainen digihubi on huolella suunniteltu ja rakennettu. Niiden sijoitussuunnitelmassa on otettu huomioon liikennevirtojen lisäksi ympäristö ja mahdollisuus tavoittaa kuluttajia laajasti ja tehokkaasti. Digitaaliset näyttömme ovat maailmanluokan laatua ja hubissa ne on sijoiteltu siten, että ohikulkijat näkevät mahdollisimman monesta suunnasta keskenään synkronoidut näytöt. Kaikki tämä mahdollistaa sen, että kaupunkilaiset kuluttajat tavoitetaan tehokkaasti, vaikuttavasti ja huomiota herättävästi arjen keskellä. Kaikki Suomen 82 digihubia ovat nyt mainostajien hyödynnettävissä ja valittavissa näkyvyyteen myös yksitellen.

Hyvä. Parempi. Digitaalinen ulkomainonta

Digitaalinen ulkomainonta on dynaamista, joustavaa ja interaktiivista. Se sopii moneen tarpeeseen ja monelle budjetille. Näyttökertoja (kuinka monta kertaa mainos näkyy) lisäämällä tai vähentämällä digiulkomainonnasta pystyy muokkaamaan juuri omaan budjettiin sopivan kokonaisuuden.

Digiulkomainonta on myös dataohjautuvaa sisältöjen osalta. Sisällöissä ja sisältöjen ohjaamisessa voidaan hyödyntää erilaisia datalähteitä, kuten sää- tai sijaintitietoja, aikataulutietoja tai muuta mainostajan omaa dataa. Digihubit ovat reagointikykyisiä niin median kuin luovan osalta ja lisäksi ne ovat kohdennettavissa ajassa, paikassa sekä datan avulla.
Kaikki, mikä on mahdollista missä tahansa digitaalisessa kanavassa, on mahdollista myös digitaalisessa ulkomainonnassa. Ja mikä parasta, parhaat muistetaan aina ulkoa.

 

Published in Ajankohtaista