Kampanja: Valio Jäätelöfabriikki
Kampanja-aika: 10/2018
Ulkomainonta: Abrit, Stationlightit
Rohkeat jäätelömaut tutuiksi tehokkaasti ja nopeasti
Suomalaiset kuluttajat ovat rohkeita ja innokkaita kokeilemaan uutuuksia. Valio lanseerasi uutuusjätskit onnistuneesti Abri-kampanjalla ja näkyvyyttä tehostettiin pääkaupunkiseudulla, metroasemien Stationlighteissa, joukkoliikenteen vilkkaimmilla paikoilla. Kampanjan raikas luova toteutus toimi mainiosti ulkomainonnan ympäristössä ja kampanjailme sai ihmiset hyvälle tuulelle.Tuotteesta tulee moderni kuva. Voisin kokeilla.Kommentteja kampanjasta
Jäätelöfabriikin mainonta puhutteli erityisen hyvin nuoria
Jäätelöfabriikin ulkomainoskampanjan huomioarvo tutkittiin pääkaupunkiseudulla. Kaikista kyselyyn vastanneista 73% ostaa jäätelöä vähintään 1-3 kertaa kuukaudessa. Kampanja saavutti korkean huomioarvon, korostuen nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa, jossa huomioarvo oli huikea 65%!Kiinnostavat makuyhdistelmät!Kommentteja kampanjasta

Valion brändi tunnistettiin hyvin
Tutkimuksen mukaan kampanja oli erittäin pidetty ja 59% vastaajista sai positiivisen kuvan mainonnasta. Puolet kaikista vastaajista tunnisti Valion mainostajaksi ja erityisen hyvin se tunnistettiin 35-49 -vuotiaiden keskuudessa. Luova linja toimi erittäin hyvin ja mainonnalla oli selkeä vaikutus kuluttajien ostokäyttäytymiseen. Mainonnalla onnistuttiin hyvin herättämään kuluttajien uteliaisuus ja halu kokeilla tuotteita.Värikästä, raikasta, uusia makuja.Kommentteja kampanjasta