Menu
  • En-Fi
Kulunut kesä oli helteinen ja aurinkoa piisasi! Kesäkatu oli kuuma myös digitaalisessa ulkomainonnassa.

Kesäkatu oli kuuma myös digitaalisessa ulkomainonnassa, kaupunkien keskustoissa, pysäkeillä, joukkoliikennevälineissä ja kauppakeskuksissa. Keräsimme yhteen muutaman hienon toteutuksen, joissa digitaalisen ulkomainonnan sisällön suunnittelu on osunut erityisen hyvin kohdalleen:

Hartwall More

Hartwall Moren digitaalisen ulkomainonnan toteutus oli osallistavuudessaan hieno. Sisällössä hyödynnettiin kuluttajien ottamia kuvia, joita kerättiin hashtagilla #norulesnoalcohol. Mainoksessa myös tuote oli koko ajan esillä ja yhtenäinen yleisilme oli ratkaistu erilaisten kuvien kanssa nerokkaasti yhtenäisen kehikon avulla.

 

Sinebrychoff Battery

Batteryn digitaalinen ulkomainos valtasi koko Helsingin Rautatieaseman ja etenkin liukuportaissa, eli DEP:ssä, toteutus oli vaikuttava ja formaattia hyödynnettiin hauskalla tavalla. Muuten sisältö pidettiin yksinkertaisena, mikä toimi tässä toteutuksessa loistavasti.

 

Polestar Automotive

Automainostaja hyödyntää hienosti pystyformaattia, mainos on kaikkinensa erittäin tyylikäs ja yksinkertainen, mikä toimii hyvin ulkomainonnassa. Polestarin sisällössä on käytetty myös vahvaa kontrastia, mikä mahdollistaa erottumisen sekä ympäristöstä että mainoksen sisällön eri elementtien välillä.

 

Ingman Jättis Dragon

Raikas ja yksinkertainen toteutus, jossa kirkkaat värit auttaa erottumaan ulkomainonnan ympäristöissä. Mainoksessa tuote on hyvin esillä koko ajan.

 

Iittala Oiva Toikka

Iittalan digitaalinen ulkomainos on tyylikäs ja kaunis ja siinä on erottuva ja rohkea värien käyttö. Etenkin Twin-näyttöissä hyödynnettiin tuplasijaintimahdollisuutta sisällössä.

Published in Case