Menu
  • En-Fi
Syksy on saapumassa kaupunkien kaduille, kaupunkilaiset ovat palanneet kesälomilta ja vilinää riittää kaupunkien keskustoissa.

Kadut ovat täyttyneet myös hienoista, huomiota herättävistä ulkomainoksista. Keräsimme yhteen muutaman loistavan toteutuksen elokuulta, katso kaikki alta!

 

Torino Kauraspaghetti

Torinon Kauraspaghetti mainos on oivaltavaa ulkomainontaa parhaimmillaan. Yksinkertaisesti tyylikäs toteutus, jossa on vain kaikki oleelliset elementit. Mainostettava tuote on isosti esillä.

 

Nelonen Big Brother

Nelosen Big Brother -julisteessa on mainostettava ohjelma hyvin esillä. Liike on saatu vangittua hyvin still-julisteeseen. Mainoksessa on myös hienosti esitetty humoristinen yhteys Big Brotherin valvovan silmän ja kuumailmapallosta tapahtuvan tarkkailun välillä.

 

Oikotie Asunnot

Oikotien dynaaminen digitaalinen ulkomainoskampanja kohdennettiin Tampereelle, jossa tuotiin oivaltavasti esiin kaupungin myynnissä olevia kohteita. Mainoksessa on tunnistettavalla tavalla hyödynnetty yhteensopivuutta verkon ja digitaalisen ulkomainonnan sisällön välillä.

 

MTV Superviikko

MTV:n ikoninen pöllö on mainoksessa hienosti pääosassa ja mahdollistaa mainostajan välittömän tunnistamisen. Hyvin tunnistettava pöllö näkyy kauas ja pysäkillä odottelevalle kaupunkilaiselle on tarjolla lisätietoa pienemmällä fontilla. 

 

Futurice

Futuricen toteutus on simppeli ja toimii ulkomainonnassa. Valkoisen taustan hyödyntäminen mahdollistaa hyvät kontrastit elementtien välillä. Sisältö on kohderyhmää puhutteleva ja sen suunnittelussa on otettu huomioon etäisyydet, jolloin pysäkillä odottava huomaa QR-koodin sydämessä.

 

 

Published in Ajankohtaista , about #B2B, #Uutiset, #Suunnittelu