Oda
Odan pirteä ja selkeä toteutus antaa katsojalle ajateltavaa niin viestin, kuin myös siihen liittyvän kuva-aiheen osalta. Mainoksen selkeä luettavuus sekä kontrasti tekevät viestistä helposti luettavan.


JHL
JHL:n digitaalinen kampanja ottaa vahvasti kantaa yhteiskunnassa usein näkymättömiin jäävän työn puolesta ja onnistuu säväyttämään koskettavalla toteutuksellaan.

Buren
Ranskalaistaiteilija Daniel Burenin näyttelyä Espoon EMMA-taidemuseossa markkinoiva kampanja herättää huomion värikkäillä, pystysuuntaisilla viivoilla, jotka ovat tunnettuja jo taiteliljan uran alkuajoilta. Kampanja on myös tavallaan paluu hänen alkujuurilleen. Buren teki 1960-luvulla samaa tyyliä edustavia julisteita, joita liimasi ympäri Pariisia tavoitteenaan jalkauttaa taide osaksi arkea.


Valio
Valio käyttää Aimo-kampanjassaan ulkomainontaa ansiokkaasti B2B-yleisön tavoittamiseksi. Valittujen yritysten henkilöstölle kohdistetut viestit markkinoivat Valion ja Heinon Tukun yhdistymistä. Toteutus on selkeä, kontrastiltaan vahva ja kohderyhmään vetoava.


TUI
TUI:n moniuloitteinen toteutus herättää huomion nokkelilla kuvallisilla sekä tekstillisillä sisällöillään sekä sisältää myös toiminnallisen elementin. Repäisemällä julisteen irti ja seuraamalla sen takaa paljastuvia ohjeita voittaa joko hotelliloman tai matkalahjakortin.


Jalostaja
Jalostaja luottaa 70-vuotiskampanjassaan kansalliseen yleistietoon siitä, että torstai mielletään vahvasti hernekeittopäiväksi. Tunnistettava brändi-ilme kehystää nokkelaa kirjainten kaksoismerkityksellä leikkivää tekstitoteutusta.
