Menu
  • En-Fi

Datalla onnistunutta ulkomainontaa

Dataa hyödynnetään monella eri tavalla. Katso video kattavasta datavalikoimastamme,  datan hyödyntämisestä entistä palvelevamman ja paremman mainonnan toteuttamisessa sekä raportoinnissa. 

Dynaamiset, datapohjaiset digitaalisen ulkomainonnan kampanjat

Rakenna kampanjasi kohdennukset esimerkiksi sää- tai ilmanlaatudatan tai kiinnostuksen kohteiden perustella. Voit käyttää myös itselläsi hallussa olevaa ja ulkomainonnan kannalta relevanttia dataa kampanjasi toteutuksessa ja sisällössä.

Joustavat työkalut suunnitteluun ja toteutukseen

Hyödynnä yksilölliseen tilanteeseesi sopivia ulkomainonnan dataratkaisujamme ulkomainonnan suunnittelussa ja toteutuksessa. Käytössäsi on muun muassa tekoälypohjainen, mainoksen visuaalisen vaikuttavuuden arviointityökalu.

Ulkomainonnan vaikuttavuuden raportointi

Ulkomainontakampanjastasi toimitettava suorituskykyraportti kertoo, kuinka monta kertaa mainoksesi on kohdattu kussakin sijainnissa kampanjan aikana. Lisäksi voit analysoida kampanjasi vaikuttavuutta esimerkiksi yrityksesi brändimielikuvaan Attestin tarjoamien vastaanottajatutkimusten avulla.

Ulkomainonnan yleisödata

Varmistamme, että mainonnallasi on mahdollisimman monta kohtaamista. Seuraamme yleisöjen liikkumisdataindeksiä eri kaupungeissa viikottain ja kokoamme myös lyhyen aikavälin ennusteita yleisömäärien vaihteluista. Helsingissä seuraamme digimainospintojen keräämiä yleisömääriä.

Vaikutusalueiden ja digihubien dynaaminen yleisödata

Kohdenna mainontaasi tehokkaammin datan avulla! Yhdistelemme dataa erilaisista julkisista lähteistä (muun muassa Telia, Tilastokeskus ja Locomizer-yleisödata) tarjotaksemme parhaimmat ulkomainonnan kohdennusmahdollisuudet.