Menu
  • En-Fi

Vaikutusalue ja digihubi

Digihubi = näyttöjen keskittymä vilkkailla sijainneilla. 
VAIKUTUSALUE = laajempi kokonaisuus, joka muodostuu digihubeista. 
Näyttökerta = mainoksen näyttökerta yhdessä digitaalisessa näytössä/screenissä. 
Näkyvyyteen voidaan valita vain tietyt digihubit tai koko vaikutusalue. 

 

Suunnittele diginäkyvyys osoitteessa: digi.jcdecaux.fi


Kauppakeskusten vaikutusalue

• Näkyvyyttä Suomen suurimmissa kauppakeskuksissa.

• 7 päivän diginäkyvyydellä kauppakeskusympäristössä on mahdollista tavoittaa yli 11 miljoonaa silmäparia.

• Vaikutusalueen Digihubit sijaitsevat kiinnostavimmissa kauppakeskuksissa, parhailla paikoilla ja ne ovat pyhitetty vain kaupalliseen tarkoitukseen, näin viestisi välittyy katkeamatta.

• Kauppakeskuksissa tavoitat digitaalisesti ostomoodissa olevat kuluttajat, silloin kun heillä on aikaa syventyä sisältöihin. Tutustu tarkemmin, minkälaisia kuluttajia tavoitat kauppakeskusten vaikutusalueella! Vaikutusalueen profiilitiedot löydät digisuunnittelutyökalusta digi.jcdecaux.fi
 

Metron ja raitiovaunujen vaikutusalueet

Metrojen ja raitiovaunujen vaikutusalueilla olet mukana liikkuvien helsinkiläisten ja espoolaisten arjessa, silloin kun heillä on aikaa keskittyä. Tavoita pääkaupunkiseudun kuluttajat kahdella vaikutusalueella : Helsingin raitiovaunuissa sekä Espoon ja Helsingin metrojen sisätiloissa. 

• Kustannustehokas ja ketterä digitaalinen tapa mainostaa.

• 2 vaikutusaluetta: Raitiovaunujen digihubilla napataan helsinkiläisten huomio ja Metroissa tavoitetaan sekä espoolaiset että helsinkiläiset joukkoliikkujat.

• Kun valitset näkyvyyteesi sekä raitiovaunujen että metrojen vaikutusalueen, mainoksesi näkyy yli 1000 näytössä.

• Pääkaupunkiseudulla 79 % ihmisistä käyttää joukkoliikennettä joka viikko.

• Mainosten lisäksi metrojen ja raitiovaunujen digihubien screenit tarjoavat matkustajille muutakin sisältöä, esimerkiksi paikallisuutisia, paikallissään sekä matkustamiseen liittyvää infoa HSL:ltä.

• Metroja ja raitiovaunuja käyttää 69 prosenttia 15-65–vuotiaista pääkaupunkiseutulaisista ja suurin osa näistä matkustajista käyttää molempia liikennevälineitä. (Norstat, Liikennemainonnan tavoittavuus, 2013).

Diginäyttöjen hyvä puoli se, että sisältö vaihtelee, ja keskustaan ne sopivat. Street Talkers, 2014
 

Mahdollisuudet metrossa ja raitiovaunussa:


• Räätälöi viestisi joko aamupäivän, iltapäivän tai illan matkustajille.

• Kohdista mainoksesi joko yhdelle päivälle tai tehosta viestiäsi pidemmällä ajanjaksolla. 


Näkyvyys digitaalisissa vaikutusalueissa ja digihubeissa on mahdollista valita joko päivien tai päivänosien mukaan. Päivän mainosjaksot on jaettu 3 päivänosaan:
  • Klo 05-12, jolla tavoittaa liikkuvat kuluttajat aamun menoliikenteessä.
  • Klo 12-18, jolla tavoittaa liikkuvat kuluttajat iltapäivän paluuliikenteessä.
  • Klo 18-00, jolla tavoittaa liikkuvat kuluttajat illan vapaa-ajan liikenteessä. 
 
Vaikutusalue Näytöt Digihubit OTC/päivä
Kauppakeskukset 68 12 1 592 819
Metro 728
Ratikka 366

Kysy lisää asiakaspalvelustamme: