Menu
  • En-Fi

KAUPUNKIDIGIT - elämyksellistä ulkomainontaa siellä, missä yleisösi liikkuu

Digitaalinen ulkomainonta mahdollistaa aktivoivat, elämykselliset sisällöt sekä dataohjautuvan, joustavan suunnittelun. Tee valtakunnallinen haltuunotto tai paikallinen täsmäisku, mainoskampanjasi tavoitteisiin ja budjettiin sopivalla ratkaisulla.

JCDecaux’n Kaupunkidigit ovat digitaalisen ulkomainonnan näyttöjä, jotka sijaitsevat halki Suomen kaupunkien ydinkeskustoissa, liikenteen solmukohdissa, ja tarjovat elämyksellisen kosketuspinnan asiakkaasi arkeen. Liikkuva kuva nappaa tehokkaasti huomion ja monipuoliset kohdennustavat mahdollistavat koko maan kattavan peiton, klassisen julistekampanjan alueellisen täsmätuen tai napakan täsmäiskun yksittäiseen lokaatioon.

Datasta mitattavuutta ja uusia kohdennusmahdollisuuksia

Mitattavuus ja kohdennettavuus ovat digitaalisen ulkomainonnan vahvuuksia. Datan avulla voit kohdentaa digitaalista ulkomainontaa yleisöjen ja muun tiedon, vaikkapa sään perusteella.

Impressiolla tarkoitetaan digitaalisen ulkomainoksen tavoittamaa katsetta. Verrattuna muihin käytössä oleviin ulkomainonnan mittareihin, impressio siis kertoo mainoksen aidon, todennetun tavoittavuuden. Lue lisää datan hyödyntämisestä digitaalisessa ulkomainonnassa.

Kaupunkidigiä voi ostaa nopeasti ja notkeasti, haluamallasi tavalla

Suunnittele oma digitaalinen räätälöity näkyvyytesi, yhteen tai useampaan kaupunkiin osoitteessa digi.jcdecaux.fi.
Asiantuntijoidemme suunnittelemat digitaalisen ulkomainonnan näkyvyyspaketit kaupunkikohtaisesti napakkaan paikalliseen mainontaan OstaUlkomainontaa.fi.
 

Kaupunkidigin ja hubien vaikutusalueet

Kaupunkien keskustojen digitaalisten näyttöjen keskittymät tavoittavat asiakasvirrat juuri siellä, minne asiakkaidesi ja kohderyhmiesi liikkuminen on keskittynyt.
Digitaalisella ulkomainonnalla brändisi näkyy kaupunkien vilkkaimmissa sijainneissa – polttopisteissä, joissa ihmisvirrat kohtaavat. Kaupunkidigin kautta tavoitat uudet yleisöt tuoreella ja kiinnostavalla tavalla.
 
 
Digitaalisen ulkomainonnan termistöä

DIGIHUBI = näyttöjen keskittymä vilkkailla sijainneilla.
VAIKUTUSALUE = laajempi kokonaisuus, joka muodostuu useammasta digihubista
NÄYTTÖKERTA = mainoksen näyttökerta yhdessä digitaalisessa näytössä/screenissä
DOOH IMPRESSIO = digitaalisen ulkomainonnan datapohjainen kontaktiluku

Kaupunkidigi-näkyvyyteen voidaan valita yksi tai useampi Digihubi tai vaikutusalue.
 

Suomen suurimpien kaupunkien vaikutusalueet


Valloita huomio uusien ihmisvirtojen risteyskohdissa.
Kaupunkien keskustojen digitaalisten näyttöjen keskittymät tavoittavat asiakasvirrat juuri siellä, mihin heidän arkensa ja vapaa-ajan viettonsa on keskittynyt.

Digitaalisella ulkomainonnalla Brändisi näkyy kaupunkien vilkkaimmissa sijainneissa – polttopisteissä, joissa ihmisvirrat kohtaavat.

Digikaupungeissa tavoitat uudet yleisöt tuoreella ja kiinnostavalla tavalla. Tämä tarjoaa mahdollisuuden vangita asiakkaiden huomion ja laajentaa brändisi reviiri Suomen suurimpiin kaupunkeihin.

Katso sijainnit alta ja tutustu kaupungeissa tavoitettavaan yleisöön tarkemmin digisuunnittelutyökalussa.
Haluatko oppia lisää ulkomainonnasta? Lataa Ulkomainonnan ABC

 
Kaupunki Digihubit Vaikutusalue Näytöt OTC/päivä
Helsinki 26 3 161 4 014 611
Hämeenlinna 1 1 4 18 502
Joensuu 2 1 10 78 482
Jyväskylä 1 1 8 51 220
Kuopio 2 1 10 114 210
Lahti 2 1 8 284 572
Lappeenranta 1 1 4 7 509
Mikkeli 1 1 4 25 886
Oulu 1 1 5 70 990
Pori 1 1 8 46 387
Rovaniemi 8 1 50 25 046
Tampere 8 1 50 579 898
Turku 3 1 16 151 986
Vaasa 1 1 8 63 072
Vantaa 1 1 6 89 490

Kysy lisää asiakaspalvelustamme: