Menu
  • En-Fi

Elävöitämme kaupunkien keskustoja tarjoamalla kaupunkilaisille valoa, suojaa, palvelua ja keskusteluyhteyden brändien kanssa. Markkinajohtajan rohkeudella tartumme uusiin haasteisiin; hyödyntäen innovatiivista, kestävää designia ja uutta teknologiaa luomme asiakkaillemme jatkuvasti kehittyviä ulkomainonnan ratkaisuja ja palveluita. Työntekijämme rakentavat toimialan tulevaisuutta ammentaen arvoistamme: intohimo, läheisyys ja vastuullisuus. Haluatko olla mukana rakentamassa ulkomainonnan tulevaisuutta? Liity tiimiin!
 

Etsimme joukkoomme liiketoimintalähtöistä henkilöä CRM-kehityksemme tuotevision omistajaksi. Tehtävässä vastaat järjestelmän liiketoimintalähtöisen kehityksen ohjauksesta ja koordinoinnista sekä teknisen kehityksen projektijohtamisesta ja vaatimusmäärittelystä. Toimit sisäisenä CRM-lähettiläänämme, joka kouluttaa ja opastaa eri käyttäjiämme sekä kerää tietoa organisaation CRM-kehitystarpeista.  Tehtäviisi kuuluu myös muita, erikseen sovittavia PO-tehtäviä järjestelmäympäristössämme.
Tehtävä edellyttää kaupallista ajattelua sekä ymmärrystä liiketoiminnan, prosessien ja toimintamallien kehittämisestä sekä niiden suhteesta kokonaisarkkitehtuuriimme sekä järjestelmäkehitysprojekteihin.

Tukenasi on liiketoimintamme eri osa-alueiden asiantuntijoista koottu ohjausryhmä sekä digitaalisten palvelukanaviemme kehityksen Product Owner, järjestelmäarkkitehtuuriasiantuntijamme sekä tekninen asiantuntija / pääkäyttäjä.

Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli sinulla on jo kokemusta CRM-järjestelmistä, suhtaudut työhösi ja kehittymiseen intohimoisesti, sekä haluat jakaa osaamistasi myös ympärillesi. Osaat toimia itsenäisesti ja oma-aloitteisesti, mutta olet myös tiimipelaaja, joka vie hyvällä asenteella aloittamansa asiat maaliin saakka.

Toivomme sinulta:

  • Noin 3-5 vuoden kokemusta liiketoimintalähtöisestä järjestelmäkehityksestä
  • Kokemusta liiketoimintalähtöisestä järjestelmäkehityksestä
  • Asiakaslähtöisyyttä
  • Kokemusta ja osaamista Product Owner -tehtävistä: tarpeiden tunnistaminen, tarvemäärittely, tuotevision omistus, työjonon hallinta ja priorisointi sekä dokumentointi
  • Projektijohtamisen osaamista
  • Sisäisen viestinnän taitoja ja kykyä toimia sisäisen CRM-lähettiläänä ja kouluttajana organisaatiossamme


Olethan:

  • Itsenäiseen työskentelyyn ja päätöksentekoon kykenevä ja viihdyt tiimissä ja omaat vahvat sosiaaliset taidot
  • Strateginen ajattelultasi - hahmotat laajoja kokonaisuuksia ja niiden keskinäisiä riippuvuuksia
  • Tehokas, järjestelmällinen ja täsmällinen
  • Kärsivällinen ja halukas opastamaan ja kouluttamaan tiimiä ja toimimaan sisäisenä CRM-lähettiläänä


Tarjoamme sinulle:

  • Turvallisen työpaikan kansainvälisen konsernin vakaassa ja kannattavassa maayhtiössä
  • Kiinnostavan ja monipuolisen tehtävän (lopullinen tehtävänimike ja toimenkuva tarkennetaan oikean henkilön löytyessä)
  • Mahdollisuuden olla mukana kehittämässä ulkomainonnan tulevaisuutta osana idearikasta, sitoutunutta ja innostunutta asiantuntijatiimiä
  • Mahdollisuuden vaikuttaa rooliisi tehtäviisi ja kehittää osaamistasi
  • Kilpailukykyisen palkan ja hyvät työsuhde-edut


Lisätietoa tehtävästä antaa sähköpostitse Janiina Kauppinen (Head of Customer Dialogue): janiina.kauppinen@jcdecaux.com
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi sähköpostitse mahdollisimman pian osoitteeseen rekryilmoitus@jcdecaux.com.  Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä,  joten laita rohkeasti hakemusta jo tänään!
HUOM! Laitathan sähköpostin aiheriville ainoastaan sanat CRM PO – näin hakemuksesi löytää perille järjestelmässämme.

Alla linkki rekrytointirekisteriselosteeseen, missä kerrotaan, miten JCDecaux Finland oy käsittelee työhakemuksen jättäneiden henkilöiden henkilötietoja rekrytoinnin toteuttamiseksi:
Rekrytointirekisteriseloste



JCDecaux on maailman johtava ulkomainosyhtiö, joka toimii yli 80 maassa. Tarjoamaamme kuuluu klassisten paperijulisteiden lisäksi huomattava ja jatkuvasti kasvava määrä digitaalista ulkomainontaa ympäri Suomen. Media-alan digitalisoituminen on siivittänyt ulkomainonnan vahvaan kasvuun ja seuraavat suuret kehitysaskeleet liittyvät ostamisen automatisointiin sekä digitaalisen ulkomainonnan läpinäkyvyyteen.