Menu
  • En-Fi
Digitaalisuus mahdollistaa ulkomainosnäkyvyyksien entistä joustavamman suunnittelun. 

Katso videolta, miten JCDecaux’n digisuunnittelutyökalu auttaa sinua suunnittelemaan brändillesi sopivan ulkomainoskampanjan:

Suunnittele digitaalinen ulkomainosnäkyvyys netissä 

JCDecaux’n digitaalinen suunnittelutyökalu auttaa sinua valitsemaan sijainnit, joissa parhaiten tavoitat brändisi ydinasiakkaat. 

Selainpohjainen työkalu antaa kaikille samat avaimet rakentaa vaikuttavia ja tehokkaita digitaalisia ulkomainoskampanjoita. Uuden, näyttökertoihin pohjautuvan, hinnoittelun avulla saat tarkan kuvan kampanjasi kustannuksista jo suunnitteluvaiheessa. 

KOKEILE ULKOMAINONNAN SUUNNITTELUA

Lisää tehoa kampanjaasi datakohdennuksilla 

Suunnittelutyökalun helpoilla datakohdennuksilla löydät kampanjaasi kaikkein tehokkaimmat sijainnit. 

Tunnista brändillesi olennaisimmat asiakasryhmät ja etsi heihin parhaiten täsmäävä kohdennus. Valitse esimerkiksi kodin sisustamisesta kiinnostuneet kuluttajat ja nappaa digihubit, joissa he korostuvat. 

Vaihtoehtoisesti voit sijoittaa mainontasi niiden toimipisteiden läheisyyteen, jossa tuotettasi myydään tai tärkeimmät asiakkaasi käyvät usein. 
 

Ajasta kampanja tukemaan tavoitteitasi 

Ulkomainoksesi ajankohdalla on väliä. Työkalun avulla voit kohdistaa kampanjan päivänosaan, jossa avainkohderyhmäsi on aktiivisimmillaan! 

Näkyvyyttä suunnitellessa kannattaa miettiä, milloin brändiviestisi on tavoittavimmillaan? 

Vaikuta esimerkiksi työmatkalaisten lounaspaikkaan aamukohdennuksella (klo.05-12), ruokaostoksiin iltapäiväkohdennuksella (12-18) tai vapaa-ajan valintoihin iltakohdennuksella (18-24). 

Päivästä riippuen kuluttajat ovat alttiimpia erilaisille asioille. Esimerkiksi työpaikkailmoitus saattaa kiinnostaa enemmän sateisena maanantaina, ravintolat ja tapahtumat lähempänä viikonloppua tai päivittäistavarat arkena. 

Kun olet luonut täydellisen kohdennuksen, hyödynnä sitä myös pidemmällä aikavälillä; voit esimerkiksi varata loppuvuoden kaikki perjantai-illat murto-osalla viikon kampanjan kustannuksista. 

Pidempi näkyvyys myös voimistaa mainoksesi muistamista. Tee vaikka joka viikko hieman muuttuva aineisto, jolloin kuluttaja voi jatkokertomuksen tavoin seurata mainoksesi kehittymistä. 

Voit tutustua suunnittelutyökalun käyttöön tarkemmin TÄÄLLÄ.
 

 

Uudenlaista ulkomainontaa digitaalisin keinoin

Kehittyvä digitaalinen ulkomainonta lainaa paljon online-markkinoinnilta. Ohjelmallisuus, ostoalustat ja itsepalvelumallit rantautuvat kovaa vauhtia myös ulkomainonnan puolelle. 

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että ulkomainonnalla pyritään korvaamaan verkkomarkkinointia. Päinvastoin se on viimeisenä massamediana erinomainen pari taktisemmalle digimarkkinoinnille. 

Katso videolta miten Hakola hyödynsi digitaalista ulkomainontaa digimarkkinointinsa rinnalla ja nappasi huipputuloksen loppukesän Habitare -asuntomessuilla! 
 

Helsingin digilaajentuminen jatkuu! 

Helsinkiin on viimeisten parin viikon aikana ilmestynyt kaksi uutta digitaalisten näyttöjen keskittymää. Uusimmat digihubit löytyvät Linnanmäen kupeesta, sekä Mäkeläntien ja Sturenkadun risteyksestä. 

Sturenkadun digihubi on keskellä Vallilaa, yhdessä Helsingin vilkkaimmista risteyksistä. Alueen lukuisat ravintolat keräävät ruokailijoita erityisesti lounas ja ilta-aikaan, mikä varmistaa, että sijainnissa riittää vilinää! 

Linnanmäen näytöt on sijoitettu paikalle, jossa Sturenkatu syöttää liikennettä kiireiselle Helsinginkadulle. Tässä digihubissa ei tule silmäpareista pulaa. Kesällä myös läheiset puistoalueet ja Linnanmäen huvipuisto houkuttelevat nuoria kaupunkilaisia viettämään laatuaikaa digihubin kupeessa. 


Voit aloittaa digitaalisen ulkomainoskampanjasi suunnittelu esimerkiksi juuri Lintsiltä tai Sturenkadun risteyksestä: 

ALOITA SUUNNITTELU
 

Published in Artikkeli , about #Digi