Menu
  • En-Fi
TBWA/Helsinki sekä Helsingin Poliisi toteuttivat joulun alla puhuttelevan ja innovatiivisen ulkomainoskampanjan yhteistyössä kanssamme. Kotiväkivaltaa vastaan kampanjoiva ulkomainoskampanja on herättänyt huomiota sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Joulukuussa toteutetulla kampanjalla haluttiin madaltaa kynnystä ilmoittaa ja puuttua perheväkivaltaan sekä herättää ihmiset ajattelemaan. Ulkomainoskampanja ajoittui juuri joulun aikaan, viikoille 12.-25.12., ja sen huomiota lisäsi julisteissa käytetty ns. yö-päivä-efekti.

 

Kampanja on herättänyt huomiota kansainvälisesti

Kotiväkivallan vastainen kampanja  aikana julisteet herättivät keskustelua ja huomiota Helsingissä. Tärkeällä asialla ollut kampanja on saanut myös kansainvälistä näkyvyyttä. Esimerkiksi markkinointi- ja mainosalan julkaisu AdWeek uutisoi kampanjasta verkkojulkaisussaan.
 

Published in Case , about #Innovaatio