Menu
  • En-Fi
Mikä olikaan mieleenpainuvin kampanja syyskuussa?
Syyskuussa ulkona nähtiin perinteisiä suomalaisia brändejä. Kilpailu oli taas kova, ja raatimme joutui äänestämään kuun parhaista ulostuloista.

Tässä kuitenkin, arvoisat lukijat, syyskuun 2015 ulkoa parhaat!
 

 

Sataako? Ei HAIttaa

- Hauska ja oivaltava copy. Kolme sanaa riittää ulkomainonnassa.
- Yksinkertainen luova, joka vangitsee katseen.
 -Vuodenaika otettu erinomaisesti huomioon. Nyt on syksy, joten vesisadetta luvassa.


 
berner
HAI-saappaat voittivat ulkoa parhaan -tittelin. Oivaltavasta copysta ja selkeästä luovasta kannattaa ottaa oppia.

 

Napapiirin Jaffa

 -Kauniit julisteet herättävät huomion. Lisää taidetta kaduille!
 -Julisteen luova suunnittelu onnistunut nappiin. Värit toimivat ulkona.
 -Kaksi mainostettavaa asiaa saatu mainiosti liitettyä yhteen.
Napapiirin jaffa
Jaffa jatkaa perinteistä linjaansa uudella twistillä.

 

 

Espoon Blues

-Oivaltava idea!
-Suunnittelussa onnistuttu.
-Mahtavasti otettu huomioon ulkomainosmedia. Matsien aikataulu sopivasti paikassa, jossa on aikaa merkitä pelipäivät kalenteriin.
Espoon blues
Yllättävä mainostaja, yllättävässä paikassa. Sisältöä kannattaa tuoda bussien Istuinselustoihin.


 

Published in Artikkeli , about #Inspiraatio